Hitboxes in BF2

Andere spellen? Hier kun je er over posten.

ModeratorCOLON Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
PitA
1337
1337
BerichtenCOLON 1616
GeregistreerdCOLON Zo Sep 18, 2005 9:06 pm

Hitboxes in BF2

Bericht door PitA »

Je zou verwachten dat je bij een bewegend target iets voor hem uit moet schieten, maar in BF2 moet je juist vlak achter een rennend poppetje schieten...
Kijk maar naar deze movie: http://www.youtube.com/watch?v=MPTwGSrjsgo

Gebruikers-avatar
Shadow
Spammer
Spammer
BerichtenCOLON 957
GeregistreerdCOLON Vr Okt 08, 2004 1:20 pm

Bericht door Shadow »

Erg interessant om te zien. Zeker iets om uit te proberen. Maar ik denk trouwens dat het alleen werkt als iemand opzij loopt. Want bijv. met die shotgun... als iemand bijna recht op mij afloopt en ik schiet vol op zn bek.. dan is i wel door.

Maar het is zeker wel bizar, en iets waar we mssn ons voordeeltje mee kunnen doen :hammer:

Gebruikers-avatar
Peterselie
1337
1337
BerichtenCOLON 1872
GeregistreerdCOLON Do Okt 07, 2004 8:23 pm

Bericht door Peterselie »

Shadow schreefCOLONErg interessant om te zien. Zeker iets om uit te proberen. Maar ik denk trouwens dat het alleen werkt als iemand opzij loopt. Want bijv. met die shotgun... als iemand bijna recht op mij afloopt en ik schiet vol op zn bek.. dan is i wel door.
Logisch... er zit een soort van hitschaduw die lagt met het eigen poppetje... dit werk dus alleen als je iemand van de zijkant schiet die voor of achteruit loopt of iemand van voren/achteren schiet die naar links of rechts loopt.
Als een poppetje op je afloopt en je schiet van voren dan schiet je alsnog in die hitzone omdat die achter 'm zit in dat geval...
Best wel lame dat die shit in BF2 zit... ik had al lang door dat dat met schieten en raken al lang niet deugde.
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Rappid
1337
1337
BerichtenCOLON 1366
GeregistreerdCOLON Di Okt 12, 2004 8:02 pm

Bericht door Rappid »

ziet dr idd interesant uit mja uit ervaring weet ik als je op lichaam shiet gaan ze ook prima dood maar we gaan het natuurlijk uit teste :P :hammer:
Afbeelding

Gebruikers-avatar
PitA
1337
1337
BerichtenCOLON 1616
GeregistreerdCOLON Zo Sep 18, 2005 9:06 pm

Bericht door PitA »

Als iemand recht op je afloopt of stil staat/ligt, dan geldt dit uiteraard niet...
Maar ik ga dit zeker ook eens uitproberen, want nu heb ik idd regelmatig met bewegende poppetjes dat ik ze gewoon mis...

Gebruikers-avatar
SeipherEX
De Pro
De Pro
BerichtenCOLON 447
GeregistreerdCOLON Di Okt 12, 2004 2:22 am

Bericht door SeipherEX »

Ooh baute nepgame :hammer: Heb je dus nooit iemand op skill kunnen raken op die manier :\
Afbeelding

Gebruikers-avatar
LaZy-Ass
Meester
Meester
BerichtenCOLON 678
GeregistreerdCOLON Vr Okt 08, 2004 12:46 pm

Bericht door LaZy-Ass »

Sjezus wat vet brak :no
Afbeelding

BUTTON_POST_REPLY