nieuwe 2.01 patch

Andere spellen? Hier kun je er over posten.

ModeratorCOLON Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
psicrime
De Pro
De Pro
BerichtenCOLON 402
GeregistreerdCOLON Di Nov 01, 2005 2:15 pm

nieuwe 2.01 patch

Bericht door psicrime »

Zoals ik al eerder zijn. Dat teamkillen word nu wel erg zwaar gestraft. Commanders zullen hier behoorlijk de dupe van raken. Zeker op de rankt servers, waar toch al weinig naar ze geluisterd wordt. (sommige althands)

Ze mogen er wat mij betreft wel iets meer speling in gooien. bv na 2 of 3 teamkills een score-beperking ofso.

Verder vind ik dat ze de tanks wel wat sterker mogen maken bij het rijden over ruig terein. vroeger in de oorlog (ik weet het nog goed. Korea.. Wat was dat een heftige tijd in de loopgraven overleven) konden tanks nog gewoon boompjes plat walsen ;-)
[size=xx-small][color=99FF33][font=Helvetica]'Zij die gaan sterven :hammer:, groeten mij.....'[/font][/color][/size]
Afbeelding

Vinsonite
De Pro
De Pro
BerichtenCOLON 361
GeregistreerdCOLON Di Feb 21, 2006 10:36 pm

Bericht door Vinsonite »

Daar heb je wel gelijk in, de tanks zijn zo stuk.. maar als je een met een engineer er in zit dan komt het beter uit...

Gebruikers-avatar
Peterselie
1337
1337
BerichtenCOLON 1872
GeregistreerdCOLON Do Okt 07, 2004 8:23 pm

Bericht door Peterselie »

Als je 't zo wilt hebben :hammer:
In 't echt is een m1A2 uitrerust met een autoaim....
Ofterwijl ... je rijd ... en tergelijk druk je op schieten....
En altyd RAAK ... WHOOW DAT MOETEN ZE OP DE KERMIS HEBBEN!
Laat 't maar mooi zoals 't is... die tanks zijn al vervelend genoeg 8)
Afbeelding

Vinsonite
De Pro
De Pro
BerichtenCOLON 361
GeregistreerdCOLON Di Feb 21, 2006 10:36 pm

Bericht door Vinsonite »

Ja echt wel.. :P.. beetje slim met C4 komt altijd goed ;)

Gebruikers-avatar
Rappid
1337
1337
BerichtenCOLON 1366
GeregistreerdCOLON Di Okt 12, 2004 8:02 pm

Bericht door Rappid »

Voor de duidelijkheid was hem vergeten hier te posten staat op de front page maar word nu wel flauw van al die patches als dit zo door gaat neemt BF2 over 2 jaar 12gig in beslag op je hd.

http://www.bendebeukers.com/html/module ... toryid=113
Zojuist (30-03-06) heeft EA bekend gemaakt dat er een nieuwe patch in ontwikkeling is. Het betreft de patch 2.01.
Deze patch zal een hoop verandering met zich mee brengen waaronder 4 nieuwe unlocks en 2 nieuwe rankings

Opmerkelijk is de aankondiging dat het assault wapen de `GL2000´ vervangen zal worden voor losse granaten die een soort zelfde werking heeft als de Claymore, De granaat word door de speler op de grond gegooit en zal bij lichte vibratie tot ontsteking worden gebracht. Dit zal ook gebeuren wanneer een speler er op schiet of als een gepanserd voertuig in de buurt komt.
Over de andere 3 nieuwe unlocks wil EA nog niks kwijt, maar de geruchten gaan dat er een mogelijkheid zou komen om 1 mijn onder de grond te plaatsen, maar EA heeft dit niet bevestigd.


De nieuwe ranking zal vrijwel hetzelfde blijven alleen is er een extra ranking gekomen die op skills is gebaseerd, ook hierover wou EA nog niks kwijt.


Overige veranderingen:
-Teamkillen zal maximaal maar 3 min punten opleveren, na punish gaat er 1 in plaats van 2 punten extra bij af.
-Overmatig gebruik maken van korte sprongen achter elkaar zal 2 health punten van de speler per keer aftrekken, dit om het welbekende "Bunnyhoppen" tegen te gaan.
-Lichte voertuigen zullen over mijnen heen kunnen rijden, echter zijn ze wel kwetsbaarder voor lichte wapens.
-Wanneer een team nog 1 speler in het veld heeft lopen en geen vlaggen meer heeft zal deze speler voor de commander niet te zien zijn bij het gebruik van een scan.
-Parachutes zullen niet meer vanaf korte afstand te openen zijn, het bedraagd nu een val tijd van 1.30 sec.voor de parachute te openen is


EA hoopt met deze nieuwe patch het fair play gevoel weer terug te winnen bij de trouwe Battlefield spelers, naar cijfers was te zien dat het aantal online spelers in de afgelopen 3 maanden dramatisch is gekrompen.
Aldus woordvoerder P. Hagen van EA.

bron...
Afbeelding

Vinsonite
De Pro
De Pro
BerichtenCOLON 361
GeregistreerdCOLON Di Feb 21, 2006 10:36 pm

Bericht door Vinsonite »

Niks mis mee, lijkt me wel een goed idee.. alleen idd als ze de hele tijd maar patches gaan uitbrengen.. Doe het dan in 1 keer goed..

tr0tle
Meester
Meester
BerichtenCOLON 603
GeregistreerdCOLON Di Nov 29, 2005 8:03 am

Bericht door tr0tle »

Always check the source luke :hammer:

Gebruikers-avatar
Ramp
Spammer
Spammer
BerichtenCOLON 1112
GeregistreerdCOLON Vr Okt 08, 2004 11:15 am

Bericht door Ramp »

ik vin het wel goed klinken als het nu ook nog maar gaat werken :P

mjah zit ook wel weer een klein nadeel aan die iedereen wel minder gaat vinden denk ik, en dat is: -Parachutes zullen niet meer vanaf korte afstand te openen zijn, het bedraagd nu een val tijd van 1.30 sec.voor de parachute te openen is.

nu kan je dus ook niet meer van muren en lage gebouwen springen met Parachutes zonder een stukje dood te gaan. :no
iedereen gebruikt dat wel en nu heb je kans op mensen die mer C4 en claymore's gaan sletten bij trappen en andere afdalingen want je gaat nu van die standaart routes krijgen. :no

BTW: wanneer zou die uit moetten komen ?? :hammer:
Afbeelding


(w):idea: disaster is near :idea:(w)

Vinsonite
De Pro
De Pro
BerichtenCOLON 361
GeregistreerdCOLON Di Feb 21, 2006 10:36 pm

Bericht door Vinsonite »

Ik klinkte niet op de bron :P.. geloofde er ook nog in :(.. haha

Gebruikers-avatar
Warrel
Meester
Meester
BerichtenCOLON 776
GeregistreerdCOLON Di Okt 12, 2004 9:58 pm

Bericht door Warrel »

in het echt hebben m1a1 tanks wel auto aim maar om het dan realistisch te houden zou je niet kunnen schieten als je rijd :P :hammer:

BUTTON_POST_REPLY