LANNatioN 2005 summer

Upcoming LAN of iets anders er over te melden?
Hier mag je posten.

ModeratorCOLON Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Remi
Uber spammer
Uber spammer
BerichtenCOLON 3035
GeregistreerdCOLON Do Okt 07, 2004 12:55 pm

LANNatioN 2005 summer

Bericht door Remi »

van de lannationsite afgepikt...

Aan het begin van dit jaar werden we gevraagd om een stage plek te creëren voor vier stagiaires van het Friesland college. Hier hebben wij als stichting gehoor aangegeven zodat er begin januari vier stagiaires bij ons aan het werk waren. De stagiares hadden als doel voor hun eindproject een eigen LAN organiseren.

Dit organiseren is zover afgerond dat we vandaag de LAN aangaan kondigen.

De stagiaires hebben met ondersteuning van crewlden van LANNatioN de faciliteiten en de locatie voor deze LAN zelf moeten organiseren. Tijdens een presentatie werd de crew op de hoogte gesteld van de ontwikkelingen en de resultaten van de LAN en het competitiesysteem. Deze week en volgende week worden de puntjes nog op de spreekwoordelijke I gezet en zal begin volgende maand een leuke en betaalbare LAN neer worden gezet.

Op de LAN, die de naam LANNatioN 2005 summer draagt, zal onderleiding staan van de vier stagaires met uiteraard de crewleden van LANNatioN. Op de LAN zal een door de stagiarres gemaakt competitiesysteem zijn entree maken, ontwikkeld door de stagiaires diverse competities gehouden worden.

De LANNatioN 2005 summer zal op 12, 13 en 14 augustus plaatsvinden in het evenement en zalencentrum ’t Haske in Joure. Er zal plaats worden geboden voor 100 deelnemers. De prijs vooraf zal € 17,50 bedragen, kom je met een clan dan betaal je per persoon € 12,50. Betaal je buiten het reserveringstermijn dan betaal je € 22,50 aan de deur.

madbone
1337
1337
BerichtenCOLON 1558
GeregistreerdCOLON Ma Okt 11, 2004 4:49 pm

Bericht door madbone »

Op sommige momenten schieten mij woorden tekort om mijn gedachten hierover uit te drukken.
Afbeelding
One clan to rule them all.

Gebruikers-avatar
ontsteek
Clanleader
Clanleader
BerichtenCOLON 1444
GeregistreerdCOLON Di Okt 05, 2004 4:01 pm

Bericht door ontsteek »

krijgen we ook een persoonlijke uitnodiging met een speciale prijs?
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Shadow
Spammer
Spammer
BerichtenCOLON 957
GeregistreerdCOLON Vr Okt 08, 2004 1:20 pm

Bericht door Shadow »

Tis wel goedkoop ! :idea: :hammer:

Gebruikers-avatar
Remi
Uber spammer
Uber spammer
BerichtenCOLON 3035
GeregistreerdCOLON Do Okt 07, 2004 12:55 pm

Bericht door Remi »

3 week voor the reality betaal je dat dan ook ff vlug shadow ^^

Gebruikers-avatar
=LorD-B=
Meester
Meester
BerichtenCOLON 531
GeregistreerdCOLON Zo Okt 10, 2004 11:15 am

Bericht door =LorD-B= »

madbone schreefCOLONOp sommige momenten schieten mij woorden tekort om mijn gedachten hierover uit te drukken.
Afbeelding

BUTTON_POST_REPLY