ExapLAN 3 ... <Big Mystery>

Upcoming LAN of iets anders er over te melden?
Hier mag je posten.

ModeratorCOLON Moderators

madbone
1337
1337
BerichtenCOLON 1558
GeregistreerdCOLON Ma Okt 11, 2004 4:49 pm

ExapLAN 3 ... <Big Mystery>

Bericht door madbone »

Exaplan georgd door de mensen van [X].

website: www.exaplan.nl
prijs: € 17,50
maximaal aantal deelnemers: 150???

Algemene informatie
Na veel zweten, lange nachten en ingewikkelde brainstormende discussies is het ons dan toch weer gelukt. Voor je ligt de compleet vernieuwde Exaplan site klaar om veelvuldig gebruikt te worden.

Als eerst een antwoord op de brandende vraag: 'Komt er een vervolg op het succesvolle Exaplan2?'. Als het aan ons ligt zeker wel!

Wat is Exaplan?
Voor het uitzonderlijke geval dat je toevallig op deze site gekomen bent of een vriend je heeft gezegd dat je even moest kijken, maar je niet weet wat Exaplan precies is: Exaplan is een LAN-party. In 2003 was deze voor het eerst gehouden. Een groepje vrienden (in de LAN-party subcultuur ook wel bekend als de [X] clan) kwam op het idee om een LAN-party te gaan houden om na alle examenstress weer iets leuks te doen. Dit beviel zo goed dat het evenement het jaar daarna weer herhaald werd. Zo is dit eerst nog kleinschalige gebeuren uitgegroeid tot een inmiddels zeer bekende en populaire LAN.

Wanneer is Exaplan3?
De derde editie van Exaplan zal beginnen op vrijdag 8 juli om 09:00 uur en zal eindigen op zondag 10 juli om 21.00 uur.

Wat kost Exaplan3?
De LAN kost je € 17,50 wanneer je voor vrijdag 1 juli het bedrag gestort hebt, anders betaal je € 22,50 aan de deur. Betalen kan door middel van overschrijving naar bankrekeningnummer 61.50.30.564. Zet in het betalingskenmerk "EXA" (zonder haakjes) met daarachter je GameParty gebruikersnummer. Dit kun je vinden door, na registratie, de inschrijfpagina opnieuw te bekijken. De begunstigde voor de betaling is M.G.Bearda te Zuidlaren. Houd rekening met de overboekingstijd van je bank. Wij raden aan gebruik te maken van internetbankieren omdat je betaling dan aanzienlijk sneller aan komt dan met overschrijvingsformulieren.

Wat is er zoal te eten en te drinken op Exaplan3?
Er zal de eerste en tweede avond keuze zijn uit Chinees of pizza (alles bij toegangsprijs inbegrepen!), de derde dag bieden wij de mogelijkheid om patat te bestellen (hier moet je apart voor betalen). Gedurende het hele evenement zal er gratis koffie en thee verstrekt worden. Andere dranken en snacks dienen de deelnemers zelf voor te zorgen. Het nuttigen van alcoholhoudende dranken is (met mate) toegestaan.
Laatst gewijzigd door 1 op madbone, in totaal 0 keer gewijzigd.
Afbeelding
One clan to rule them all.

Gebruikers-avatar
=LorD-B=
Meester
Meester
BerichtenCOLON 531
GeregistreerdCOLON Zo Okt 10, 2004 11:15 am

Bericht door =LorD-B= »

heb veel goede dingen over deze lan gehoord mischien wel interesant om heen te gaan.
Afbeelding

madbone
1337
1337
BerichtenCOLON 1558
GeregistreerdCOLON Ma Okt 11, 2004 4:49 pm

Bericht door madbone »

Hij gaat door. Zie www.exaplan.nl

Nog ff kijken of ik ga... niet te veel n00bs en jong gespuis om me heen... bleh.

Dus [BB]: als wij heen gaan kunnen we ff kiddo's ownen!
Afbeelding
One clan to rule them all.

Gebruikers-avatar
Shadow
Spammer
Spammer
BerichtenCOLON 957
GeregistreerdCOLON Vr Okt 08, 2004 1:20 pm

Bericht door Shadow »

YES! Madbone :S.. kleine kindjes van 12/13 ownen :| , zelfs ik ben daar niet meer trots op ;).
En voor hetzelfde geldt zijn dat van die fucking game-only-pubers die nog goed zijn ook, en dan worden wij geowned door hun :P.. verlies-verlies situatie dus :P

Maar daarentegen wil ik mssn wel naar de lan ;)

Gebruikers-avatar
Shadow
Spammer
Spammer
BerichtenCOLON 957
GeregistreerdCOLON Vr Okt 08, 2004 1:20 pm

Bericht door Shadow »

Yup, LAN ziet er idd interessant uit.. 60 uurs lan.. voor maar 17,50 das niet mis :lol , en dan ook nog 2 dagen warm eten inbegrepen.. het lijkt mij egt super, mooi in de zomervakantie (tog? ik kan ook wel es tentamens hebben dan .. kut).. en omdat LANNAtioN niet door ging komt daar mssn ook nog wel aardig wat volk.
En ik ga ook niet naar regroup, ik heb dr wel zin in !
Laatst gewijzigd door 1 op Shadow, in totaal 0 keer gewijzigd.

Gebruikers-avatar
ontsteek
Clanleader
Clanleader
BerichtenCOLON 1444
GeregistreerdCOLON Di Okt 05, 2004 4:01 pm

Bericht door ontsteek »

eerst regoup daarna zie ik wel , komen nog meer grote party`s aan ;)
Afbeelding

madbone
1337
1337
BerichtenCOLON 1558
GeregistreerdCOLON Ma Okt 11, 2004 4:49 pm

Bericht door madbone »

*first post geupdate*
Afbeelding
One clan to rule them all.

Gebruikers-avatar
NooiT
Beoefenaar
Beoefenaar
BerichtenCOLON 187
GeregistreerdCOLON Vr Okt 08, 2004 9:30 pm

Bericht door NooiT »

M0rmel en ik zijn ingeschreven duzz wij gaan wel :)
You want more? You'll get it!...
Grit down and bite the bullet!!!

DjIdee
Meester
Meester
BerichtenCOLON 644
GeregistreerdCOLON Ma Okt 11, 2004 1:36 pm

Bericht door DjIdee »

ik ook daar :hammer:
Afbeelding

madbone
1337
1337
BerichtenCOLON 1558
GeregistreerdCOLON Ma Okt 11, 2004 4:49 pm

Bericht door madbone »

Als er genoeg leuke mensen heen gaan, ga ik ook wel mee ;).

ff inschrijven dan dus maar mensen :P.
Afbeelding
One clan to rule them all.

Gebruikers-avatar
M0rmel
Meester
Meester
BerichtenCOLON 525
GeregistreerdCOLON Do Okt 07, 2004 12:53 pm

Bericht door M0rmel »

Tss, NooiT, DjIdee en ik zijn er zowieso al... und Seipher natuurlijk... Wat wil je nog meer? :p
Afbeelding
Afbeelding

DjIdee
Meester
Meester
BerichtenCOLON 644
GeregistreerdCOLON Ma Okt 11, 2004 1:36 pm

Bericht door DjIdee »

RedRose?? Maar hangt ff van die slaapzalen gedoe af, die heeft niet heel veel zin om in een kleedkamer te liggen... (tsja, can't help it)
Afbeelding

madbone
1337
1337
BerichtenCOLON 1558
GeregistreerdCOLON Ma Okt 11, 2004 4:49 pm

Bericht door madbone »

RedRose mag wel bij mij thuis in bed slapen :P.

Maaruh, als idd leuke mensen gaan schrijf ik me ook even in. Dus push me ff op irc.
Afbeelding
One clan to rule them all.

Gebruikers-avatar
SeipherEX
De Pro
De Pro
BerichtenCOLON 447
GeregistreerdCOLON Di Okt 12, 2004 2:22 am

Bericht door SeipherEX »

oke /me is leuk en gaat zich inschrijven, meekomen madbone :D

Geen special seats dit x, maar ik weet niet wie d'r allemaal gaan, zullen we dan de rij van 147, 43, of 86 nemen
Afbeelding

Gebruikers-avatar
M0rmel
Meester
Meester
BerichtenCOLON 525
GeregistreerdCOLON Do Okt 07, 2004 12:53 pm

Bericht door M0rmel »

Wheedle en Brain zitten op 149 en 150.. als we daar nou naast of tegenover gaan zitten??
Afbeelding
Afbeelding

BUTTON_POST_REPLY