Drome 12 - Rocket Science, 8-10 juli, Hengelo, 2000 m/v

Upcoming LAN of iets anders er over te melden?
Hier mag je posten.

ModeratorCOLON Moderators

BUTTON_POST_REPLY
madbone
1337
1337
BerichtenCOLON 1558
GeregistreerdCOLON Ma Okt 11, 2004 4:49 pm

Drome 12 - Rocket Science, 8-10 juli, Hengelo, 2000 m/v

Bericht door madbone »

Na vorig jaar Drome 11, dit jaar Drome 12.

Website: www.drome.nl
Locatie: Hengelo
Deelnemers: 2000
Datum: 8 t/m 10 juli
Kosten: 37,50

De voorbereidingen voor Drome 12, op 8 t/m 10 juli 2005, zijn in volle gang. Het evenement van vorig jaar, was zeker een succes, met weer een recordaantal bezoekers, maar kende toch een aantal tekortkomingen, en wij zijn vastbesloten die op alle fronten weg te werken. De afgelopen maanden hebben we daar al hard aan gewerkt. Zo werken we dit jaar samen met nieuwe partners voor stroom en netwerk, en ook zijn we als organisatie gegroeid tot zo'n 50 mensen in onze crew, wat al aardig in de buurt van een verdubbeling komt.

Door deze verbeteringen kunnen we jullie nu ook goed nieuws brengen!

De reserveringen voor Drome 12, met wederom ruimte voor meer dan 2000 bezoekers, gaan open op Donderdag 24 maart om 20:00 uur. De entreeprijs voor de 48 uur non-stop gaming hebben we kunnen handhaven op € 37,50!

We kunnen je alvast verzekeren dat de komende Drome nog meer zal bieden dan afgelopen jaar! De slaapzaal is met een derde verruimd, vanzelfsprekend weer schone wc's en douches, een verruimde Relaxarea, met nog meer entertainment, maar ook de competities op Drome zullen op een hoger niveau getild worden. Daarvoor zijn we het game-admins team aan het versterken, de komst van Shadows E-Sports Community binnen Drome voor de CS competitie is daar een voorbeeld van. Meer over de competities, zoals de complete lijst, binnenkort!

Voor de reserveringen een paar kleine tips:

Reserveer op tijd (en betaal op tijd), dan wordt het geen 'last-minute zoeken naar plaatsen.

Kom je met een groep/clan? Het beste kan 1 persoon de reservering plaatsen voor iedereen. Dat is eenvoudiger voor ons en voor jullie (1 persoon kan dan alle betalingen bekijken, plaatsen kiezen, etc)

Betalen hoeft niet door die ene persoon gedaan te worden, dat kan iedereen voor zich overmaken. Zorg dan wel voor het BOEKINGSNUMMER in de omschrijving.

Natuurlijk nog steeds, betalen binnen 14 dagen, en na betaling kan je een plaatsje uitzoeken :)

Ook zullen we z.s.m. een plattegrond op de site zetten, net zoals de Drome 12 info sectie, met alle relevante info over het event!

Kijken wie er gaan... zal mijn report van Drome 11 nog wel eens opzoeken.
Afbeelding
One clan to rule them all.

Gebruikers-avatar
=LorD-B=
Meester
Meester
BerichtenCOLON 531
GeregistreerdCOLON Zo Okt 10, 2004 11:15 am

Bericht door =LorD-B= »

vorig jaar naar drome 11 geweest, vondt deze wel leuk maar niet zo spectaculair. als ik weer gratis naar binnen kan komen ga ik wel heen maar vindt het niet echt het entree geld waard.

zo zie je maar weer size doesn't alwasys matter :P
Afbeelding

madbone
1337
1337
BerichtenCOLON 1558
GeregistreerdCOLON Ma Okt 11, 2004 4:49 pm

Bericht door madbone »

Volledig met Lord-B eens. Het was voor een keer fun, zat leuk in elkaar, maar net de dingen waar het om gaat: netwerk, stroom, boxen, etc. zat niet goed in elkaar. Met een gratis kaart zal ik misschien wel heen, maar betalend... NEIN!
Afbeelding
One clan to rule them all.

Gebruikers-avatar
SeipherEX
De Pro
De Pro
BerichtenCOLON 447
GeregistreerdCOLON Di Okt 12, 2004 2:22 am

Bericht door SeipherEX »

haha had het al gehoord idd, niet een lan waar ik m'n centjes aan wil verspillen. We hebbe regroup toch al ;)
Afbeelding

BUTTON_POST_REPLY