ProjectMonster 3 of 4, 100 man, Valthermond 2-6 mei

Upcoming LAN of iets anders er over te melden?
Hier mag je posten.

ModeratorCOLON Moderators

BUTTON_POST_REPLY
madbone
1337
1337
BerichtenCOLON 1558
GeregistreerdCOLON Ma Okt 11, 2004 4:49 pm

ProjectMonster 3 of 4, 100 man, Valthermond 2-6 mei

Bericht door madbone »

Lekker practisch gepland voor Regroup (6-8 mei) houdt Project Monster nog een 100 uurs LAN

website: http://www.projectmonster.tk/
locatie: Valthermond, in Drenthe
Kosten: Slechts 20 euro voor de volle 5 dagen, 25 euro als je aan de deur betaalt.

Project Monster 3 begint op 2 mei 2005 om 16 uur en gaat dan door tot 6 mei 2005 om 20 uur, vervolgens is er nog een afterparty die 2 uur duurt.
Dit hele evenement kost inclusief de afterparty €20,- als je vooraf betaald en €25,- als je aan de deur betaald. Als je vooraf betaalt door een overschrijving naar ons bankrekeningnummer, dan moet je gamenaam doorgeven en voor welk evenement het is en moet dit gebeuren voor 22 april 2005, het bankrekeningnummer krijg je via een mailtje als je je hebt ingeschreven. Maar je kunt natuurlijk ook bij de lokatie zelf van te voren betalen, dan hoef je alleen de naam door te geven waarmee je je hebt ingeschreven.


Over de zaal zelf:

Er is een ruime slaapgelegenheid en douches, er is een bar waar Alcohol geschonken mag worden, er zijn goede eetgelegenheden die de zaal zelf aanbiedt. Verder kan men gebruik maken van een antal ontspanningsvoorzieningen zoals een biljart, dartborden en flipperkasten.

Het is in valthermond, omdat dat voor sommige mensen even zoeken zal worden hebben we een kaart gemaakt op onze site om dat makelijker te maken, we hebben hierbij geen rekening gehouden met eventuele wegwerkzaamheden!!!

De compo's worden geregeld door TGW en verder is ook Illuzion weer aanwezig om ons te helpen. Al met al hopen we dat dit weer net zo'n geslaagde lan wordt als onze voorgaande evenementen en op die manier vaker iets gaan organiseren voor 100 personen of meer!!!

Voor de liefhebbers dus.
Afbeelding
One clan to rule them all.

DjIdee
Meester
Meester
BerichtenCOLON 644
GeregistreerdCOLON Ma Okt 11, 2004 1:36 pm

Bericht door DjIdee »

[Sx] gaat naar deze lan, is bij ons om de hoek, en ach, regroup, neuh, dit lijkt ons gezelliger... misschien nog een strijdje maken wie die 100u kan volmaken, denk dat niemand dat lukt :hammer: Maar BB gaat naar regroup?? jammur
Afbeelding

madbone
1337
1337
BerichtenCOLON 1558
GeregistreerdCOLON Ma Okt 11, 2004 4:49 pm

Bericht door madbone »

Ik werk door de week, no way dat ik hiervoor vakantiedagen ga opnemen, heb ik gewoon niet genoeg van :P.

Los daarvan kom ik vast wel een avondje op bezoek. :)
Afbeelding
One clan to rule them all.

Gebruikers-avatar
=LorD-B=
Meester
Meester
BerichtenCOLON 531
GeregistreerdCOLON Zo Okt 10, 2004 11:15 am

Bericht door =LorD-B= »

illuzion doet het netwerk en de stroom voor deze lan.
aangezien ik doordeweeks ook gewoon werk en het zo vlak voor regroup is zal ik aleen even een avondje komen kijken.
Afbeelding

BUTTON_POST_REPLY