Benelux Gaming LAN met 3500 euro prijzengeld

Upcoming LAN of iets anders er over te melden?
Hier mag je posten.

ModeratorCOLON Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
[DR]Supernova[NL]
De Pro
De Pro
BerichtenCOLON 402
GeregistreerdCOLON Ma Jan 24, 2005 11:45 am

Benelux Gaming LAN met 3500 euro prijzengeld

Bericht door [DR]Supernova[NL] »

Afbeelding

Benelux Gaming LAN gaat de 4e editie, op 24-25-26 juni te Enschede, groots van start met de aankondiging van een prijzenpot van maar liefst 3500 euro. Met plaats voor 700 spelers zal dit zeker een interessante LAN gaan worden voor de toppers uit de scene om te laten zien dat zij in staat zijn naar huis te gaan met het prijzengeld!

Benelux Gaming LAN wat begon met 200 man de eerste keer is nu hard op weg om te groeien. Met een prijzenpot van 3500 euro en plaats voor 700 bezoekers zullen ze zeker een hoop te bieden hebben voor competatief benelux. Na het eerdere wegvallen van Drome en Regroup is dit ook zeker een goed alternatief voor de tukkers!

Bij een echte LAN horen natuurlijk ook competities en BGLAN heeft besloten Gamelux in te schakelen om deze daar te verzorgen. Naast het verzorgen van enkele van de competities zal Gamelux ook weer aanwezig zijn met Gamelux TV voor de nodige interviews en coverage van het evenement. Vanzelfsprekend hopen we jullie daar natuurlijk ook allemaal weer te zien. BGLAN heeft de volgende competities met prijzengeld aangekondigd:
- Call of Duty 4 (1000 EUR)
- StarCraft II (1000 EUR)
- Counter-strike 1.6 (750 EUR)
- Counter-strike: Source (750 EUR)

Verder zullen ook de overige competities gehouden worden voorzien van hardware prijzen:
- Call of Duty: Black Ops
- Call of Duty: MW2
- Trackmania Nations
- FIFA11
- League of Legends
- Wolfenstein Enemy Territory

www.beneluxgaminglan.nl

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikers-avatar
vossejongk
Beginner
Beginner
BerichtenCOLON 130
GeregistreerdCOLON Di Dec 29, 2009 4:48 pm

Bericht door vossejongk »

Wel een stuk dichter bij huis voor mij :P

Iemand anders interesse ?
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikers-avatar
Remi
Uber spammer
Uber spammer
BerichtenCOLON 3035
GeregistreerdCOLON Do Okt 07, 2004 12:55 pm

Bericht door Remi »

nope, mij te ver weg en niet mijn soort lan, ik ben geen compo gast meer, heb geen team om mee te spelen. Lannen doe ik om mensen te ontmoeten, niet om tegen gasten te spelen die voor het prijzengeld aanwezig zijn en weg zijn zodra ze uit de compo liggen. Daarnaast: 2 counterstrike, en tig call of duty, maar waar is dan het battlefield?

Gebruikers-avatar
dracozna
Spammer
Spammer
BerichtenCOLON 959
GeregistreerdCOLON Do Mrt 10, 2005 2:52 pm

Bericht door dracozna »

op zich lijkt het me wel wat om een keer te kijken, al was het alleen om weer eens naar een grotere lan te gaan. Ik zit alleen met logistieke uitdaging en of er nog clans van de oude garde heengaan (ik zie maar een desert rabbit).

Gebruikers-avatar
vossejongk
Beginner
Beginner
BerichtenCOLON 130
GeregistreerdCOLON Di Dec 29, 2009 4:48 pm

Bericht door vossejongk »

Remi schreefCOLONnope, mij te ver weg en niet mijn soort lan, ik ben geen compo gast meer, heb geen team om mee te spelen. Lannen doe ik om mensen te ontmoeten, niet om tegen gasten te spelen die voor het prijzengeld aanwezig zijn en weg zijn zodra ze uit de compo liggen. Daarnaast: 2 counterstrike, en tig call of duty, maar waar is dan het battlefield?
Je hoeft toch ook niet mee te doen aan compo's :)

En BFBC2 doet ook mee als je op de site had gekeken :D
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikers-avatar
Remi
Uber spammer
Uber spammer
BerichtenCOLON 3035
GeregistreerdCOLON Do Okt 07, 2004 12:55 pm

Bericht door Remi »

o ja? waar staat dan die 1000 euro voor bfbc2?

Gebruikers-avatar
vossejongk
Beginner
Beginner
BerichtenCOLON 130
GeregistreerdCOLON Di Dec 29, 2009 4:48 pm

Bericht door vossejongk »

Ik zeg niet dat er een prijs is, ik zeg alleen dat er een compo voor is. (Wat dus wel inhoud dat er waarschijnlijk een prijs voor zal zijn :)

Als je op de link in beginpost klikt zie je 'm ook onderaan het lijstje staan, en daar hoort deze forumthread bij http://4.beneluxgaminglan.nl/forum_topic?id=252
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikers-avatar
Remi
Uber spammer
Uber spammer
BerichtenCOLON 3035
GeregistreerdCOLON Do Okt 07, 2004 12:55 pm

Bericht door Remi »

naja ik ga er ieder geval niet heen, niet mijn soort lan. niet meer. te vaak gezien wat dit soort prijzenpotten doet voor de lan. Gamers die komen voor het geld, niet voor de lan.

Gebruikers-avatar
[DR]Supernova[NL]
De Pro
De Pro
BerichtenCOLON 402
GeregistreerdCOLON Ma Jan 24, 2005 11:45 am

Bericht door [DR]Supernova[NL] »

Ik ga er wel heen, als enige DR helaas. Voor de fun natuurlijk :) Doe alleen mee met de sc2 compo, maar potten breken lukt me niet :hammer:

Freelannen is mij te saai; daarom is The Reality een erg leuke mixlan :) Dit is de tweede keer dat ik naar deze lan ga. De eerste keer was het nog een kleine org. Nu wil ik wel zien hoe deze groter opgezette lan is.
Afbeelding

BUTTON_POST_REPLY