The Reality X - Aftermath

Upcoming LAN of iets anders er over te melden?
Hier mag je posten.

ModeratorCOLON Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Berzerkergang
Beoefenaar
Beoefenaar
BerichtenCOLON 198
GeregistreerdCOLON Do Jun 25, 2009 9:39 am

The Reality X - Aftermath

Bericht door Berzerkergang »

Nou na een week wachten is het eindelijk eens tijd dat ik de aftermath van deze heerlijke LAN ga oplepelen voor diegenen die er niet waren zodat ze een indruk krijgen met wat we precies allemaal beleefd hebben *haal adem*.

Het begon allemaal op vrijdag 5 maart wanneer ik opgehaald werd tesamen met Ubermuts door Bibber. Een heerlijke autotocht naar Warrel zijn huis volgde alwaar we met zijn 4en in een bestelbusje onderweg waren naar de reality en na een tocht van pakweg 45 minuten kwamen wij aan bij het congresgebouw in Drachten. Het regende helaas, dus met wat tegenzin hebben we snel de PC's uitgeladen, een kar gepakt en alles naar binnen geprobeerd te zeulen voordat het allemaal doorweekt zou zijn.

Enfin. Eenmaal gesettled kwam ik erachter dat de ene meter aan kabel die ik bij me had te kort was naar de switch toe *leermoment*. Dus een kabel van Remi aangesloten, warrel nog een paar keer geplaagd, maar uiteindelijk alles toch correct aangesloten gekregen. Gauw een slaapplek zoeken, parkeren, bedoppompen, terug naar de plek, snel een bammetje naar binnen persen en WOOHOO!!!! Het feest kan beginnen.

Eerst heeft Janneke nog een leuke Hanekam op mijn harses tevoorschijn getoverd (niet supernetjes, maar kom op, het was de eerste die ze ooit gedaan heeft), compleet bendebeukers groen (al vond remi dat het niet groen genoeg was) zoals het plaatje hieronder al laat zien ;).

Afbeelding

Toen het licht ook eenmaal uit was werd het een stuk interessanter op ons plekje, zoals je kunt zien hadden we een shitload glowsticks opgehangen op ons plekje. Met de dag werden dat er overigens beduidend meer. Hieronder kun je ons zien zitten op afstand (*hint: Zoek het kruis dat licht geeft).

Afbeelding

Dag 2 hebben we na een niet al te lang durende nachtrust de PC's weer opgezocht, lekker trackmania gespeeld en het een en ander aan versnaperingen verorberd. Vooral het bezoek aan de winkel met ramp, lazy en peterselie was weer een hoogstaand stukje plezier. Vooral het bezoek aan de kassa bij c1000 en mijn commentaar (onthoud dat ik die enorme hanekam op mijn kop had, eruit zag alsof ik een allnighter had getrokken en niet helemaal perfect gekleed binnenkwam) dat ik het bonnetje mee wilde voor mijn administratie werd door het verbaasde kassameisje met veel belangstelling aangehoord als zijnde humor. Ik was het bonnetje echter serieus nodig ;). In ieder geval, later die dag nog even het forum gevolgd, de radio van the reality nog even gevolgd alwaar een DJ zich tegoed deed aan wat ik begrepen heb een goede fles vodka en deze heeft ook behoorlijk boven de pot mogen hangen.

Op dag drie was het nog even genieten tot in de middag tot de compo's bekend zouden worden. Ik had mijn computer ingezet voor de casemod compo en ik had mijn haar nog waar een X ingegrafeerd stond, plus onze plek die heerlijk versierd was met X-jes. Resultaat:

Afbeelding

Een mooie casefan van Noiseblocker. Mijn kast heeft helaas geen prijzen gewonnen desondanks dat het de meest opvallende Case was qua uiterlijk. Er was iemand die de hele kast verbouwd had en de afwerking beter had dan wie dan ook die mee deed.

Uiteindelijk hebben we die dag nog het gehuil van iemand mogen lezen die het er niet mee eens was dat ze 16 uur moesten rijden voordat ze thuis waren en omdat er compo's in het holst van de nacht gehouden werden, heeft hij maar een paar uur slaap gehad. Mijn mening? Dat krijg je als je ergens in zuid Frankrijk gaat wonen!!

Dat verhaal heeft nog een behoorlijke staart gekregen en disrespect van een manager van een NL kampioen team (sinds wanneer heb je daar een manager voor nodig????) die het onterecht vond dat hij zich aan de regels moest houden zoals ieder normaal mens. Een gast extra moest betalen (zijn vrouw) en dat belachelijk vond, plus de borg niet terug kreeg omdat hij na 12en nog eens bij de kassa aan kwam zeulen om dit te melden wegens de compo die zo laat begon. GET A FREAKING LIFE!!! Sinds wanneer ze managers op game kampioenschappen gaan toelaten is voor mij duidelijk dat het echt slecht gaat met Nederland. Wie verzint het???

Al met al was het een geslaagde Lan party en ik ben zeker van plan volgend jaar er weer bij te zijn :D.

Groeten en kusjes,
Berzerk!
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikers-avatar
[DR]Supernova[NL]
De Pro
De Pro
BerichtenCOLON 402
GeregistreerdCOLON Ma Jan 24, 2005 11:45 am

Bericht door [DR]Supernova[NL] »

Dude, wist niet dat ge BB'er bent :) Anders had ik wel ghallo gezegd :pint:
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Remi
Uber spammer
Uber spammer
BerichtenCOLON 3035
GeregistreerdCOLON Do Okt 07, 2004 12:55 pm

Bericht door Remi »

berzerkergang is onze nieuwe member :) :twist

Gebruikers-avatar
vossejongk
Beginner
Beginner
BerichtenCOLON 130
GeregistreerdCOLON Di Dec 29, 2009 4:48 pm

Bericht door vossejongk »

Nice, ziet er leuk uit! :D
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

BUTTON_POST_REPLY