Lan5@Punt1 - Aftermath

Upcoming LAN of iets anders er over te melden?
Hier mag je posten.

ModeratorCOLON Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Berzerkergang
Beoefenaar
Beoefenaar
BerichtenCOLON 198
GeregistreerdCOLON Do Jun 25, 2009 9:39 am

Lan5@Punt1 - Aftermath

Bericht door Berzerkergang »

Het was een gezellig weekend bij de Lan 5 @ Punt 1. Voor mij als EVE junkie was het een feest van herkenning en een hoop onzin.

Mijn bevindingen.

Vrijdag: Bij aankomst was het uitpakken en geduldig wachten tot er een verbinding en stroom aanwezig was. Heel geduldig heb ik slechts 24 keer (plus minus) gevraagd of het al werkte. Tijdens het werkzaam maken van het netwerk en de krachttoevoer hebben ik, WizzarD, Remi en uiteindelijk Ibaneez (wie ik vergeten ben, vergeef me) ons best gedaan om de rooktent op te zetten in de stromende regen en toen dit klaar was ook dankbaar gebruik gemaakt van deze tent in het heerlijke weer buiten. Tijdens het opzetten van de tent was Wiccan ook al in aantocht samen met onze allomgeliefde Knuffelbelg Mario (Goliath) en Dr. Zwa.

Op de avond was het eerst lekker een potje EVE online. Eerst met Barefoot die samen met Wiccan een Brutix neergehaald heeft, daarna nog eens Zwa die een Bustard en een shiteload aan Isotopes vindt bij een offline POS die neergehaald werdt door een andere corp. Leuk meegenomen en corp weer dolblij. Heb zelf naast EVE een hele lading oldskool games uit de arcadedoos erbij gepakt en heb nog wat Stepmania gedaan tot het diep in de nacht weer in EVE uiteindigde. Na een korte tijd van rust op het qwerty bed kwam dan!

ZATERDAG!
Het vroege opstaan werdt beloond met een heerlijk kopje koffie en een tripje supermarkt voor brood, pizzaspread en ham. Daarna met een hoop 8bits herrie, dreunende bassen, slaperige koppen en accounts die niet uitgelogt waren op EVE toch wat schnode plannen gesmeedt. Onze lieve Pirate Wiccan ging naar lieve Carebear Miner toe. In eerste instantie had onze lieve jongen niet eens meer door wat hij die nacht had gedaan. Na een heerlijke scheldkannonade en wat wijzende vingers (12 koppen koffie en een lading tabak) kwam nog de freudiaanse verspreking (ik rook nog 2 peuken en 1 kop koffie want daarna moet ik die miningop voorb... GODVERDOMME!!) wat overigens voor de nodige hilariteit heeft gezorgd. In de middag was het weer druk gamen en lekker EVE-en en na mijn etentje met mijn ouders was het left 4 dead installeren en druk zombies knallen, maar mijn favoriete onderdeel was toch echt het zelf spelen van de zombies. (Velen hebben nu door waar Berzerk vandaan komt ;)).

ZONDAG!

Na het tot dusver heerlijke weekend was het toch weer zondag. De ochtend begint weer met 8-bit muziek (sorry nog daarvoor Mario) en gelijk weer druk aan de spelletjes. Er was nog weinig te beleven in EVE op dat moment en je kon horen dat iedereen ondertussen er echt door was. Helaas moest iedereen weer weg, maar heb wel door dat de volgende lan een nog groter feest wordt! Na het opruimen en een welverdiend sigaretje kwam dan toch de ontgroening. Als ik nu een ding weet is dat ik een compleet ander mens ben geworden dit weekend. Hoe schokkerend het allemaal is geweest ga ik geen uitspraken over doen, maar weet wel dat ik blij ben dat ik het achter de rug heb. Totaly worth it all? Hell yeah!!

Na de ontgroening heb ik nog even met Warrel, Remi en Guidion buiten gestaan om nog een laatste peuk voor het avondeten te roken. Wat hebben we geleerd:

- 4 man op 1 bankje past niet.
- Als ik eenmaal zit, ga ik niet van mijn plek
- Dat een poging berzerk van het bankje te krijgen resulteerde in 2 anderen eraf krijgen die er niet af hoefden.

Ik heb nog last van mijn buikspieren van het lachen!
Na het avond eten was het dan ook tijd voor afscheid en ik ga het missen.

Nabeschouwing.

De lan was ontzettend gezellig, druk, hilarisch bij tijden en ik heb het idee dat iedereen het bijzonder naar zijn zin gehad heeft. Voor mij was het voornamelijk series delen met mensen die ze nog niet hadden, nieuwe games ontdekken en me ontzettend vermaken tijdens de gezelligste lan waar ik ooit bij ben geweest. De organisatie heeft goed werk geleverd en het netwerk zat stevig in elkaar. Kudo's naar Illuzion en Bendebeukers voor de gehele planning en organisatie. De aankleding van de zaal was prachtig en de sfeer was heerlijk om geproeft te hebben.

*kijkt naar buiten.* Oh jee! VOLLE MAAN!!

*poef!*

En dan nu het weer voor morgen! Overwegend droog met hier en daar en bui. Temperaturen tussen de -10 en 30 graden celcius. Er waait een zwakke tot krachtige wind en na 18:00 kans op donker.

Dit was Berzerk Paulusma vanuit het mooie Groningen en ik zeg. Oan't Moarn en tot morgen!
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikers-avatar
Remi
Uber spammer
Uber spammer
BerichtenCOLON 3035
GeregistreerdCOLON Do Okt 07, 2004 12:55 pm

Bericht door Remi »

Het was zeker weer gezellig. Ik had al zo'n voorgevoel dat er weer heel wat verhalen zouden ontstaan na deze lan. Ik heb al een petition ingedient bij ccp voor de item luchtbed voor in de corphangar :twist

Trouwens hebben julllie wel doorgehad dat iedereen tijdens de 0.0 op mee ging doen met het jump comando? :)

Nice work [BB]Berzerk... YARRRRRRRRRRRRRR!

Gebruikers-avatar
Warrel
Meester
Meester
BerichtenCOLON 776
GeregistreerdCOLON Di Okt 12, 2004 9:58 pm

Bericht door Warrel »

Bij deze nogmaals mijn dank aan Lazy-Ass voor het verbouwen van een troetelbeer.

Even voor de niet ΞVΞ-ΟΝLIΝΞ spelers: in eve als je iemand bent die weinig risico neemt, ofwel gaat minen in high security space en dergelijken niet spannenden dinge word je een "carebear" (troetelbeer) genoemd.

Remi is iemand die daar regelmatig voor uitgemaakt word en vandaar dat ik Lazy heb gevraagd (aangezien mijn photoshop skills ongeveer 0 zijn) om het volgende de maken en het is goed gelukt vind ik.


Afbeelding
To be forgotten is worse than death
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Delayn
Maagd
Maagd
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON Zo Jul 26, 2009 1:38 am

Bericht door Delayn »

YARRRRR!!

Leuk om de gezichten eens te zien achter de geluiden op TS :)

Na twee keer verlekkerd (ik dan tenminste) lang Hofman Classic Cars te zijn gereden, met auto's die ik never niet kan betalen, stonden we dan voor punt 1.

Binnengekomen kregen we een warm onthaal van de net wakkergeworden Remi, CEO en de aanwezige andere corp members.

Koffie bleek schaars, maar verder was sfeer gezellig en lekker relaxed.
Tot de volgende LAN.

Groeten,
Pienny, Delayn en Max

GiDo
Meester
Meester
BerichtenCOLON 736
GeregistreerdCOLON Di Okt 05, 2004 8:50 pm

Re: Lan5@Punt1 - Aftermath

Bericht door GiDo »

Berzerkergang schreefCOLONNa de ontgroening heb ik nog even met Warrel, Remi en Guidion buiten gestaan om nog een laatste peuk voor het avondeten te roken. Wat hebben we geleerd:
Noem me maar gewoon Gido hoor want zo kent iedereen mij en overigens heb je mijn naam ook nog eens verkeerd geschreven. Gideon is hoe je het schrijft. :P

Gebruikers-avatar
Rappid
1337
1337
BerichtenCOLON 1366
GeregistreerdCOLON Di Okt 12, 2004 8:02 pm

Bericht door Rappid »

Lol Warrel kom ik ff deze foto tegen :P Afbeelding
Afbeelding

BUTTON_POST_REPLY