Regroup 17? (de laatste :( )

Upcoming LAN of iets anders er over te melden?
Hier mag je posten.

ModeratorCOLON Moderators

BUTTON_POST_REPLY
DjIdee
Meester
Meester
BerichtenCOLON 644
GeregistreerdCOLON Ma Okt 11, 2004 1:36 pm

Regroup 17? (de laatste :( )

Bericht door DjIdee »

Laatste Regroup, nadruk ligt op fun en gezelligheid, en weer eens in de buurt.. Inschrijvingen starten vanaaf... Meer op hun site natuurlijk :)

Regroup 17
Het einde van een tijdperk
a.k.a Regroup R.I.P & V.I.P!

Nog één keer zullen we knallen!

Op 06, 07 & 08 juni 2008 zal Regroup 17 in evenementenhal Hardenberg de gepaste afsluiting worden van een lange reeks, zeer succesvolle, Regroup Lan evenementen.

En dat zullen jullie weten ook! Regroup 17 wordt alles wat je gewend bent, + meer!

Met plaats voor slechts 450 deelnemers, een nadruk op gezelligheid en sfeer en veel vermaak, onzin en ongein gaan we terug naar het "echte Regroup". We hopen dat jullie, al onze trouwe bezoekers, hier bij aanwezig zullen zijn!


De gebruikerlijke info:

De deuren gaan op vrijdag om 19:00 open en zondag om 17:00 trekken we met z'n allen de stekker er voorgoed uit.

De zaal is sfeervol verlicht, met een goed geluidsysteem en een aantal grote beamer-schermen voor informatie, films en chasecams.
Wil je even niet achter je pc zitten dan kun je terecht in de chillout area waar je een wat kunt pinballen, tafelvoetballen, kijken bij een van de stands of gewoon even relaxen.

Gelegen aan de zaal ligt een restaurant waar je terecht kan voor een goede maaltijd. In de zaal is een bar die 48 uur non-stop open zal zijn en waar je de nodige versnaperingen kunt krijgen.

Er is een aparte, ruime slaapzaal waar je even rustig een paar uurtjes slaap kan pakken. Ook zijn er douches aanwezig zodat je je s'ochtends een beetje op kunt frissen.

Er zal een supersnel gigabit-stacked netwerk zijn en elke deelnemer beschikt over een dedicated 100 mbit connectie. Hierdoor ben je verzekerd van goede pingtijden .... etc etc...

Uiteraard is er een grote hoeveelheid en verscheidenheid aan game-servers, een irc-server en intranet.

LET OP!

Er zullen WEL competities worden georganiseerd MAAR hierbij ligt de nadruk 100% op het FUN element.

"Pro competities" met bijbehorende prijzen hoef je niet te verwachten. Wel gewoon leuke compo's van leuke, bekende en onbekende games.
Afbeelding

madbone
1337
1337
BerichtenCOLON 1558
GeregistreerdCOLON Ma Okt 11, 2004 4:49 pm

Bericht door madbone »

:( :( :(
Afbeelding
One clan to rule them all.

Gebruikers-avatar
Beetlejuice
Administrator
Administrator
BerichtenCOLON 960
GeregistreerdCOLON Di Okt 05, 2004 4:13 pm

Bericht door Beetlejuice »

ik heb me net ingeschreven...

Nog meer mensen die de laatste Regroup niet willen missen???

Gebruikers-avatar
=LorD-B=
Meester
Meester
BerichtenCOLON 531
GeregistreerdCOLON Zo Okt 10, 2004 11:15 am

Bericht door =LorD-B= »

ik sta ook ingeschreven.
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Remi
Uber spammer
Uber spammer
BerichtenCOLON 3035
GeregistreerdCOLON Do Okt 07, 2004 12:55 pm

Bericht door Remi »

ik kan niet, moet me stage-uren halen tegen die tijd en weekend ervoor moet ik al vrij voor de www.lanpunt1.nl lan

Gebruikers-avatar
ontsteek
Clanleader
Clanleader
BerichtenCOLON 1444
GeregistreerdCOLON Di Okt 05, 2004 4:01 pm

Bericht door ontsteek »

komen maar 4xx man.....
Afbeelding

BUTTON_POST_REPLY