Amplefrag 27

Upcoming LAN of iets anders er over te melden?
Hier mag je posten.

ModeratorCOLON Moderators

BUTTON_POST_REPLY
DjIdee
Meester
Meester
BerichtenCOLON 644
GeregistreerdCOLON Ma Okt 11, 2004 1:36 pm

Amplefrag 27

Bericht door DjIdee »

Vrijdag 29 november 19:00 t/m zondag 1 december 17:00 is er weer een Amplefrag, editie 27.

Weekend na onze eigen lanpunt1 dus (voor mij no go (werk/standby))

Ontstaan vanuit de Computerclub van de Gasunie wordt er 2x per jaar een Amplefrag georganiseerd. Deze lan is iets anders dan de reguliere lans waar wij wel eens heen gingen.

Korte opsomming (in de ogen van aantal BB'ers: Brave lan :) )

- 25 euries voor weekend
- Selectief toegangsbeleid. Alleen werknemers / oud-werknemers of kennissen van bekende amplefraggers zijn aanwezig
- Rondleiding op de zaterdagavond voor degene die benieuwd zijn naar het Gasuniegebouw
- Warme maaltijd op zaterdagavond
- Niet slapen daar, lan is grofweg elke dag van 10.00/11.00 tot 03.00. Ik tuf altijd ff heen en weer (en ga dus rijden zodra ik moe begin te worden).
- Netwerkinfra wordt geregeld, je hoeft dus geen lankabel mee te nemen.
- Legitimatieplicht
- Totaal mannetje of 80, wordt vrij veel battlefield gedaan, thema voor de komende lan is uiteraard Battlefield 4, server wordt gehuurd.

Speciaal voor aantal BB'ers een mogelijke dealbreaker:
- Drugs en/of Alcohol = No Go. Zero Tolerance. Roken (tabak dus) kan wel, daar is een plek voor.

Nu zijn er weer wat plekken vrijgevallen, dus voor de liefhebber die nog niet ontmoedigd is... Laat het ff weten! Dan regel ik een invite (mailadres/naam is dan handig)
Afbeelding

Gebruikers-avatar
dracozna
Spammer
Spammer
BerichtenCOLON 959
GeregistreerdCOLON Do Mrt 10, 2005 2:52 pm

Re: Amplefrag 27

Bericht door dracozna »

klinkt wel leuk :)
Ben alleen bang dat ik dat weekend al volgepland heb. (ook al valt het deze keer niet op lanpunt1)

DjIdee
Meester
Meester
BerichtenCOLON 644
GeregistreerdCOLON Ma Okt 11, 2004 1:36 pm

Re: Amplefrag 27

Bericht door DjIdee »

Volgens mij is er nog wel ruimte, dus als je zegt: Ja, ik wil, dan kan ik een invite mail jou kant op laten komen.

Pitten hier is niet mogelijk btw, broertje slaapt hier al (die gaat ook mee)
Afbeelding

BUTTON_POST_REPLY