tsjah
ModeratorCOLON Moderators
- Beetlejuice
- Administrator
- BerichtenCOLON 960
- GeregistreerdCOLON Di Okt 05, 2004 4:13 pm
tsjah
http://bendebeukers.net/awstats/awstats ... .1208.html
Ohw en voor als er iemand dit leest... wanneer hebben we de volgende lan in punt 1 ???
Ohw en voor als er iemand dit leest... wanneer hebben we de volgende lan in punt 1 ???

- Flipster1990
- Maagd
- BerichtenCOLON 5
- GeregistreerdCOLON Vr Aug 19, 2011 6:40 pm
- Flipster1990
- Maagd
- BerichtenCOLON 5
- GeregistreerdCOLON Vr Aug 19, 2011 6:40 pm
Re: tsjah
Beetlejuice schreefCOLON
Daar gaf ik dus antwoord op dracoz

goeiemoguh!!!!

- Beetlejuice
- Administrator
- BerichtenCOLON 960
- Beetlejuice
- Administrator
- BerichtenCOLON 960
Even een kleine mededeling betreffende de site, ik ben bezig met een andere webhoster en probeer mijn pakket aan domeinen te verhuizen naar Duocast in Groningen ipv het huidige Wiseadvise in Haarlem.
Wiseadvice had al eerder al zijn klanten verhuist naar duocast behalve de reseller pakketten.
Aangezien ik een reseller pakket heb zat ik niet bij die verhuizing maar kreeg daar wel alle mails en ook rekeningen over binnen.
Ik heb wel meerdere problemen met Wiseadvise gehad de afgelopen jaren (zoals wel met heel veel meer webhosting bedrijven @#$%^&*) en duocast heeft mij aangeboden om klant bij hun te worden, dat heb ik dus aangenomen. Details over de verhuizing en mogelijke problemen moeten nog bekeken worden maar mocht er een kleine (of grote) downtime plaatsvinden de komende weken dan zou dit een oorzaak kunnen zijn.

Wiseadvice had al eerder al zijn klanten verhuist naar duocast behalve de reseller pakketten.
Aangezien ik een reseller pakket heb zat ik niet bij die verhuizing maar kreeg daar wel alle mails en ook rekeningen over binnen.
Ik heb wel meerdere problemen met Wiseadvise gehad de afgelopen jaren (zoals wel met heel veel meer webhosting bedrijven @#$%^&*) en duocast heeft mij aangeboden om klant bij hun te worden, dat heb ik dus aangenomen. Details over de verhuizing en mogelijke problemen moeten nog bekeken worden maar mocht er een kleine (of grote) downtime plaatsvinden de komende weken dan zou dit een oorzaak kunnen zijn.