Het grote carpool topic, naar het 10 jarig bestaans [BB]q
ModeratorCOLON Moderators
Het grote carpool topic, naar het 10 jarig bestaans [BB]q
na aanleiding van het vorige topic Kunnen julie hier lullen over samen rijden naar het 10 jarige Bestaans Feest van [BB]
Bied plaatsen
Ik kom ook, met eigen vervoer.
Ik heb 3 plaatsten ter beschiking, eigelijk 4, maar die 4e zal zijn adem moeten inhouden.
Mijn Route zal zijn vanaf "Purmerend" via de A7 naar "Houtwal 19, Marum"
Ik ben bereid van mijn route wat links of rechts te gaan om mensen op te pikken.
Ik kan bv. Yu Mansu oppikken als hij mij duidelijk vertelt waar ik heb kan op-pikken.
En voor de mensen van uit Groningen zelf. Wil ik ook wel ophalen, als je maar duidelijk verteld in deze topic waar...een treinstation bv. of een adres.
Ik heb 3 plaatsten ter beschiking, eigelijk 4, maar die 4e zal zijn adem moeten inhouden.
Mijn Route zal zijn vanaf "Purmerend" via de A7 naar "Houtwal 19, Marum"
Ik ben bereid van mijn route wat links of rechts te gaan om mensen op te pikken.
Ik kan bv. Yu Mansu oppikken als hij mij duidelijk vertelt waar ik heb kan op-pikken.
En voor de mensen van uit Groningen zelf. Wil ik ook wel ophalen, als je maar duidelijk verteld in deze topic waar...een treinstation bv. of een adres.
Ik heb de nummers vanYu-manshu, WishedBy en Mikerder.
Heb met hun ook de tijden afgesproken.
Ik ga Yu-Manshu om 15:00 uur ophalen op het afgesproken punt.
WishedBy en Mikerder haal ik dan tergelijk op, op Centraal station.
Ga naar het Taxi standplaats om 15:30. Dan is de planning dat we om 16:00 uur aankomen op de [BB]knoei.
Mocht er vragen, verhinderingen zijn, jullie 3 hebben ook mijn nummer.
Ik ben zelf niet van plan te overnachten, maar wel tot laat op te blijven.
Dus jullie moeten zelf zien of je met mij wilt terug rijden, of daar blijfen pitten en de volgende oachten iemand lief aankijken voor een rit terug naar huis.
Zie Route hier
Heb met hun ook de tijden afgesproken.
Ik ga Yu-Manshu om 15:00 uur ophalen op het afgesproken punt.
WishedBy en Mikerder haal ik dan tergelijk op, op Centraal station.
Ga naar het Taxi standplaats om 15:30. Dan is de planning dat we om 16:00 uur aankomen op de [BB]knoei.
Mocht er vragen, verhinderingen zijn, jullie 3 hebben ook mijn nummer.
Ik ben zelf niet van plan te overnachten, maar wel tot laat op te blijven.
Dus jullie moeten zelf zien of je met mij wilt terug rijden, of daar blijfen pitten en de volgende oachten iemand lief aankijken voor een rit terug naar huis.
Zie Route hier