groetjes

Alle zin en onzin dingen kun je hier posten.

ModeratorCOLON Moderators

Gebruikers-avatar
Sabouma
Maagd
Maagd
BerichtenCOLON 43
GeregistreerdCOLON Za Dec 05, 2009 4:51 pm

Re: groetjes

Bericht door Sabouma »

Warrel schreefCOLONIk voeg mij bij de rest.

Je bent uit de corp en je hebt nog een tijdje bij het forum gekund, maar het houd een keertje op.

Ik vind het wel jammer van je dat je het meteen onbeschoft noemt. Misschien is er ergens wat fout gegaan oid. Zoals altijd trek jij lekker ongeinformeerd je conclusies.

En omdat we hier toch al als onbeschoft bestempeld worden hier. ja, je bent expres niet gemaild oid, want mocht je het nog niet helemaal door hebben. We don't like you anymore.
Ik ben blij dat je weg bent bij ons, omdat TS nu weer gezellig is. Iedereen kan gewoon weer zeggen wat ie wil en geen personen die er meteen bovenop springen als de opmerking ergens met een omweg als negatief beschouwd zou kunnen worden.
Weet je wat sabine ga lekker je eigen corpje runnen. Als ik het zo hoor in de wandelgangen mag daar nog wel wat tijd in gestoken worden. Misschien is vriendjes maken een idee.

We missen je niet, sterker nog we vermaken ons prima (Vooral om wars en mensen die jou bevroren lijk veilen ed.) en het is weer onbeschoft gezellig in de corp :P

Warrel

Ps.
Loosen up and start looking at the glas half full.
Na lange tijd niet meer hier geweest te zijn (en stomverbaasd te zijn dat mijn profiel nog steeds op dit forum actief is), ben ik nogal verbaasd over je uitgebreide reactie.

In de tijd dat ik bij jullie in de corp zat, zat ik niet goed in mijn vel. Dit heeft jammer genoeg geresulteerd in een aantal "aanvaringen" met een paar mensen in de corp, wat ik erg jammer vind.

Deze opmerking geldt voor jou, en tegelijk voor iedereen: als ik iemand tegen zijn schenen heb geschopt, dan spijt me dat oprecht. Ik vond het (zeker met een aantal mensen) erg leuk in het begin, en blijkbaar is dat door mijn toedoen foutgegaan. Ik vind dat zeker erg jammer.

Ik hoop dat jullie mijn (late) excuses willen accepteren, en dat we in het vervolg weer beter met elkaar om kunnen gaan.

Met vriendelijke groet,
Sabine
Greetings,

Leilani/Lilandra/Eileen Masters

Gebruikers-avatar
Berzerkergang
Beoefenaar
Beoefenaar
BerichtenCOLON 198
GeregistreerdCOLON Do Jun 25, 2009 9:39 am

Bericht door Berzerkergang »

Hierin spreek ik persoonlijk natuurlijk voor mezelf wat ik als volgt ga zeggen:

Sabine, toendertijd had je natuurlijk ook gewoon met een van ons in gesprek kunnen gaan om de problemen uit te leggen en je toenmalige situatie bespreekbaar te maken met een vertrouwens persoon. Als zoiets niet gebeurd en je begint je op sommige momenten als een trut te gedragen dan kun je verwachten dat mensen zich niet op hun plek voelen op dat moment. Persoonlijk wanneer ik het idee heb dat iemand de sfeer verstoord, ga ik me distantieren van die persoon en geloof me, ik zal waarschijnlijk niet de enige zijn die dit zo ondervind.

Waar jij je voordeel mee zou doen: Praat met mensen wanneer je ergens mee zit en zeker als je gedrag binnen bepaalde tijd mensen behoorlijk pijn kan doen. Ten tweede (zeker van als je iemand als mij treft) moet je niet alles in het leven te serieus nemen. Wat mij persoonlijk opvalt is dat je dingen te persoonlijk aantrekt. Niet doen dus...

Om verder de lijst met klachten niet aan te vullen wil ik hierbij zeggen:
Excuses geaccepteerd, maar het vertrouwen bij mij persoonlijk zal tijd nodig hebben.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikers-avatar
Sabouma
Maagd
Maagd
BerichtenCOLON 43
GeregistreerdCOLON Za Dec 05, 2009 4:51 pm

Bericht door Sabouma »

Je hebt daarin wel gelijk.

En vertrouwen kan aan gewerkt worden. De tijd zal het leren.
Greetings,

Leilani/Lilandra/Eileen Masters

Gebruikers-avatar
Delayn
Maagd
Maagd
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON Zo Jul 26, 2009 1:38 am

Bericht door Delayn »

Het zou inderdaad leuk zijn als we weer met zijn allen door één deur zouden kunnen. Wat mij betreft zelfs de Bendebeukers deur, maar die keuze is niet aan mij. Wat de voorgeschiedenis betreft: iedereen heeft zo zijn eigenaardigheden (ik zeker) en ik denk dat iedereen van zichzelf wel weet welke dat zijn. En zoals Berzerk aangeeft: praten helpt bijna altijd.

Ik heb het van het begin af aan jammer gevonden dat je er niet meer bij bent. Ondanks dat er behoorlijk wat wrijving geweest is in de corp, weet ik dat ik hierin niet alleen sta.

Wat mij verder nog rest is iets te suggereren met soep en niet te heet eten. :D

Delayn

Gebruikers-avatar
Barefoot
Beginner
Beginner
BerichtenCOLON 105
GeregistreerdCOLON Zo Sep 16, 2007 2:04 pm

Bericht door Barefoot »

Tja en we kunnen altijd nog Sabine met haar Corp laten joinen zodat we tenminste eens wat te schieten hebben! met bijkomend voordeel dat zij dan bescherming heeft.

of denk ik nou weer iets te PvP :D

Gebruikers-avatar
Berzerkergang
Beoefenaar
Beoefenaar
BerichtenCOLON 198
GeregistreerdCOLON Do Jun 25, 2009 9:39 am

Bericht door Berzerkergang »

Voor PVP hebben we 0.0 toch? Of gaan we dan met zijn allen in 0.0 zitten en verplichten dat iedereen er woont :P???
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikers-avatar
dracozna
Spammer
Spammer
BerichtenCOLON 959
GeregistreerdCOLON Do Mrt 10, 2005 2:52 pm

Bericht door dracozna »

Berzerkergang schreefCOLONVoor PVP hebben we 0.0 toch? Of gaan we dan met zijn allen in 0.0 zitten en verplichten dat iedereen er woont :P???
faction warfare is er ook nog ;)

BUTTON_POST_REPLY