Gebant van ts?

Alle zin en onzin dingen kun je hier posten.

ModeratorCOLON Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
psicrime
De Pro
De Pro
BerichtenCOLON 402
GeregistreerdCOLON Di Nov 01, 2005 2:15 pm

Bericht door psicrime »

Ik was je ff zat. DC area is voor dc members en het is niet de bedoeling dat jan en alleman daar zomaar heen gesleept worden. Ik word door meerdere mensen aangesproken dat ze last van je hebben. Dus was ff te snel van reactie door je er af te donderen. Dit was als een kick bedoeld, maar is dus een ban geworden. Dit had ik niet mogen doen.

Je ban is opgeheven, maar houw je even in. Het is niet de bedoeling dat je naar clan area gesleept word, en dat je mensen lastig valt met ditjes en datjes die ons totaal niet boeien. Blijf on topic, blijf in de gedeeltjes van het spel wat je speelt en val geen mensen lastig.
[size=xx-small][color=99FF33][font=Helvetica]'Zij die gaan sterven :hammer:, groeten mij.....'[/font][/color][/size]
Afbeelding

Gebruikers-avatar
psicrime
De Pro
De Pro
BerichtenCOLON 402
GeregistreerdCOLON Di Nov 01, 2005 2:15 pm

Bericht door psicrime »

mag uiteindelijk met lockje of met of met termijn verwijderd worden.
Laatst gewijzigd door 1 op psicrime, in totaal 0 keer gewijzigd.
[size=xx-small][color=99FF33][font=Helvetica]'Zij die gaan sterven :hammer:, groeten mij.....'[/font][/color][/size]
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Beetlejuice
Administrator
Administrator
BerichtenCOLON 960
GeregistreerdCOLON Di Okt 05, 2004 4:13 pm

Bericht door Beetlejuice »

Mowah ik geef de topic starter de kans om te reageren, het is hier nog geen dictatuur...
En ook het verwijderen zien we wel t.z.t.

Gebruikers-avatar
psicrime
De Pro
De Pro
BerichtenCOLON 402
GeregistreerdCOLON Di Nov 01, 2005 2:15 pm

Bericht door psicrime »

Beetlejuice schreefCOLONMowah ik geef de topic starter de kans om te reageren, het is hier nog geen dictatuur...
En ook het verwijderen zien we wel t.z.t.
Wat je wil. Tis jullie feestje. :P
[size=xx-small][color=99FF33][font=Helvetica]'Zij die gaan sterven :hammer:, groeten mij.....'[/font][/color][/size]
Afbeelding

DjIdee
Meester
Meester
BerichtenCOLON 644
GeregistreerdCOLON Ma Okt 11, 2004 1:36 pm

Bericht door DjIdee »

Rekening van de bandbreedte gaat gewoon naar DC toch? Dan mag ie nog wel even open blijven. En onkosten vergoeding van Beetle niet vergeten (die reageert hier toch maar even) :hammer:
Afbeelding

BUTTON_POST_REPLY