Info 1.2 patch

Andere spellen? Hier kun je er over posten.

ModeratorCOLON Moderators

Gebruikers-avatar
PitA
1337
1337
BerichtenCOLON 1616
GeregistreerdCOLON Zo Sep 18, 2005 9:06 pm

Info 1.2 patch

Bericht door PitA »

http://bf2tracker.com/thread.php?threadid=10711
TotalBF2.com: Can you please comment on "Hit points on all air vehicles have been reduced", Will one tank shell destroy a helicopter, or put it into critical hit points?

Armando: This one is pretty straight forward. Some of the helicopters were more resilient than tanks and as such too difficult to defend against. The hit point reduction balances things out a bit more. Yes, a tank shell will do significant damage to a helicopter. The attack copters will be almost destroyed on impact. While the transport helicopters will take a bit more abuse, but not much.
Kortom choppers en vliegtuigen zullen minder ownen.... :hammer: :hammer: :go:

Gebruikers-avatar
Remi
Uber spammer
Uber spammer
BerichtenCOLON 3035
GeregistreerdCOLON Do Okt 07, 2004 12:55 pm

Bericht door Remi »

Uit het interview van totalbf2 met dice schreefCOLON

EA/Dice is momenteel druk bezig om de 1.2 patch af te ronden zodat wij deze binnen een maandje kunnen installeren. Maar daar blijft het voorlopig niet bij, want de plannen voor een 1.3 patch zijn bij Dice al weer op de agenda gezet.

Patch 1.2
Bunnyhoppen en dolphin diving moet vanaf patch 1.2 niet meer mogelijk zijn. De laatste techniek probeert Dice te weren door de hiervoor gebruikte toetsencombinatie te disablen. Het bunnyhoppen wordt uitgeschakeld doordat springen hetzelfde wordt beschouwd als sprinten: tijdens een sprint kun je ook niet schieten.
De gevechtsheli's worden ook aangepast door het aantal raketten terug te brengen van 14 naar 8. Dice zegt hierover dat dit een directe vraag van de franchiser was, omdat deze vond dat 14 too much was.
Grenadelaunchers worden ook gefix0red in de 1.2 patch, omdat deze eigenlijk bedoeld waren om de infantry wat sterker te maken tegen voertuigen. De 'nadelaunchers zullen dan ook minder sterk zijn tegen infantry, of beter gezegd: infantry moet nu een grenade kunnen overleven.
De tv-guided missiles van de gevechtsheli's krijgen een kortere afstand, omdat spelers te vaak raketten van hun eigen homebase naar die van de vijand sturen. Volgens de CoDC Regels valt dit onder baserapen, en spelers worden hiervoor simpelweg door ons gekickt. Het blijft namelijk prachtig om een volle heli over een lange afstand uit te schakelen. Ook worden heli's gevoeliger gemaakt voor impact. Gevechtsheli's zullen met 1 schot uit een tank al neerstorten en de Black Hawks kunnen iets meer verduren. Ook wordt de tv-guided missile bug uit de MI-28 gehaald, zodat we weer zonder horten en stoten moeten kunnen knallen.
Nog voor de Kerst belooft Dice met een uitgebreidere fix-list voor versie 1.2 te komen. Daarna mogen we ons verheugen op de 1.3 patch. De antwoorden hierboven komen van Armando Marini (Dice).
There has been a new post today in the Official EA UK Forums regarding the newest Battlefield 2 patch. It seems many issues have been addressed and they are working hard to complete it. Here's what they had to say:
We are currently working on the next Battlefield 2 update. We believe this update has some significant improvements that everyone will appreciate. We’ve seen the discussions on the forum and will do our best to address as many issues as possible, as soon as possible. Here is a quick run down of just some of the issues we have been working on.
- Helicopter now carry 8 missiles rather than 14
- TV-Guided missile now have a shorter range
- Hit points on all air vehicles has been reduced
- AA missile lock has been improved
- Support kits have had their primary weapons adjusted for accuracy
- Sniper kits have had their primary weapons adjusted for accuracy
- Anti-Tank kits have had their primary weapons adjusted for accuracy
- "Dolphin Diving" is no longer possible
- Players can no longer jump and shoot at the same time
- "Prone Spamming" is now fixed
- "Sprint exploit" is now fixed
- The Sa80 weapon has been improved
- The G3A3 weapon has been improved
- Reload while sprinting has been enabled
- Chinese and MEC APCs can now shoot through penetrable materials
- Damage decreased for the M134
- Medic defibrillator paddles have been adjusted. They now reload while not in use.

We'll be announcing further additions to this list, but that will have to wait until the next update. This is NOT the complete list of items we are working on. As we have more items go through testing and we are sure of a change we will update you.

Nice to hear some of the hot debated issues are now being resolved and worked on. Stay tuned for more information on the v1.2 patch as well as for its release!

Gebruikers-avatar
Peterselie
1337
1337
BerichtenCOLON 1872
GeregistreerdCOLON Do Okt 07, 2004 8:23 pm

Bericht door Peterselie »

KUT!
Afbeelding

Gebruikers-avatar
psicrime
De Pro
De Pro
BerichtenCOLON 402
GeregistreerdCOLON Di Nov 01, 2005 2:15 pm

Bericht door psicrime »

hoezo kut. goeie improvements toch? Word het alleen maar leuker en eerlijker van.

zeker die sniper-fix ben ik blij mee
[size=xx-small][color=99FF33][font=Helvetica]'Zij die gaan sterven :hammer:, groeten mij.....'[/font][/color][/size]
Afbeelding

Gebruikers-avatar
ontsteek
Clanleader
Clanleader
BerichtenCOLON 1444
GeregistreerdCOLON Di Okt 05, 2004 4:01 pm

Bericht door ontsteek »

Bunny-hoppen zou ook niet meer willen :P
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Remi
Uber spammer
Uber spammer
BerichtenCOLON 3035
GeregistreerdCOLON Do Okt 07, 2004 12:55 pm

Bericht door Remi »

peterselie vind maar 1 ding kut...

Grenadelaunchers worden ook gefix0red in de 1.2 patch, omdat deze eigenlijk bedoeld waren om de infantry wat sterker te maken tegen voertuigen. De 'nadelaunchers zullen dan ook minder sterk zijn tegen infantry, of beter gezegd: infantry moet nu een grenade kunnen overleven.

Gebruikers-avatar
Shadow
Spammer
Spammer
BerichtenCOLON 957
GeregistreerdCOLON Vr Okt 08, 2004 1:20 pm

Bericht door Shadow »

Totaal niet realistisch.. maar kvind het wel de meest praktische oplossing.
kutlamers!

Gebruikers-avatar
dracozna
Spammer
Spammer
BerichtenCOLON 959
GeregistreerdCOLON Do Mrt 10, 2005 2:52 pm

Bericht door dracozna »

tja het lijkt inderdaad stukken minder realistisch als je met een grenade launcher iemand niet dood kan krijgen maar met een granaat wel.
dat die tv guided missile niet zo ver kan komen vind ik weer minder. Tijd om maar een andere hobby op te zoeken :(

Gebruikers-avatar
zinloos
Clanleader
Clanleader
BerichtenCOLON 1439
GeregistreerdCOLON Di Okt 05, 2004 4:54 pm

Bericht door zinloos »

agh ze kunnen nog vergenoeg denk ik.
maken ze de sniper nu beter ?
heb liever dat ze de echte bugs der uit halen en dat ze dan met de gameplay verder gaan.
dat je team mates rood zijn zuigt behoorlijk.
Afbeelding


Het recht om een vrouw te nemen als een ...

madbone
1337
1337
BerichtenCOLON 1558
GeregistreerdCOLON Ma Okt 11, 2004 4:49 pm

Bericht door madbone »

alsof je bunny springend niet zou kunnen schieten... maakt em dan minder accuraat.
Afbeelding
One clan to rule them all.

Gebruikers-avatar
zinloos
Clanleader
Clanleader
BerichtenCOLON 1439
GeregistreerdCOLON Di Okt 05, 2004 4:54 pm

Bericht door zinloos »

vindt ik ook, met een shotgun kun je best springen en schieten.
Afbeelding


Het recht om een vrouw te nemen als een ...

Gebruikers-avatar
psicrime
De Pro
De Pro
BerichtenCOLON 402
GeregistreerdCOLON Di Nov 01, 2005 2:15 pm

Bericht door psicrime »

Ach gemidddeld gaat de gameplay er toch op vooruit. En wat realisme betreft, het wat toch al niet de opzet van EA om de BF serie realistich te maken, om dat ze juist de qameplay het belangrijkste vonden.

dus wat mij betreft, chapeau EA vooral zo door gaan.

(ps lieve kerstman: Laat EA alsjealsjealsjeblief een 12loops gattling-gun toevoegen aan het Assault-aarsenaal. danku bij voorbaat)
[size=xx-small][color=99FF33][font=Helvetica]'Zij die gaan sterven :hammer:, groeten mij.....'[/font][/color][/size]
Afbeelding

Gebruikers-avatar
PitA
1337
1337
BerichtenCOLON 1616
GeregistreerdCOLON Zo Sep 18, 2005 9:06 pm

Bericht door PitA »

Dit filmpje kwam ik tegen...
http://www.eb2l.com/files/BF2se_-_1.2_alpha.avi
Is een filmpje van het testen van de nieuwe patch... Zoals je kan zien zitten er een hoop verbeteringen in... :go:
Je kan nu zien of er ergens een UAV hangt (je ziet hem vliegen) en je kan hem neerschieten....
Bunny-hoppen heeft geen zin meer.... en dolphindiven kan niet meer.... :lol
De grenadelauncher heeft geen nut meer op korte afstand... hij springt weg.. :lol

Gebruikers-avatar
LaZy-Ass
Meester
Meester
BerichtenCOLON 678
GeregistreerdCOLON Vr Okt 08, 2004 12:46 pm

Bericht door LaZy-Ass »

Beter filmpje, zie je tenminste een keer waar je op zit te wachten :P
Persoonlijk heb ik gemengde meningen over de verbeter- en verminderingen in de 1.2 patch. De helicopters vielen sowieso redelijk makkelijk uit de lucht te halen, en je moet opzich wel goed steady kunnen vliegen wil je een tank kapot schieten. Voor de piloten die dat niet kunnen valt er nu helemaal geen fun meer te halen uit een gevechtshelicopter (wel minder ego piloten). Dus beter leren steady vliegen en meer op de gunner vliegen want die krijgt (als het goed is) een tank nog wel in 1x stuk.
Ik hoop dat de vliegende UAV niet echt erg makkelijk uit de lucht te halen valt..
Maar over het algemeen ben ik wel tevreden met de patch, maar... eerst zien dan geloven :hammer:.

Dit vond ik..
AJ Marini (Community Manager DICE Canada) schreefCOLONCommunity Update - 1/31/06

Hello everyone,

As I pretty much expected, there is some last minute news to pass along. There’s some good and some not so good news but, hopefully, the good outweighs the not so good.

First, I’ll start with the bad news to get it out of the way. We have held onto the 1.2 patch a little longer than we had initially planned. We really felt that it was important to delay the patch and take care of some of the issues that have had the community concerned. This means that it will be released sometime in the next two or three weeks. This, unfortunately, means that the Euro Force Booster Pack will be delayed as well since it relies on the patch. Look for Euro Force to be released in the latter half of February now.

Also, another bit of bad news is that the new feature that allows player to pick up deployed mines with the G key is being held back. In the end, we felt it just wasn’t complete enough for public consumption. We at DICE apologize to all of you who were eagerly awaiting this feature.

I hope that the reasons for the delays are seen as positive by you, the community, and therefore I list these reasons as the good news portion of this update.

The following issues were addressed:

* Being able to pass through walls using a spinning tank turret has been fixed. It has also been addressed on all rotating vehicle positions just to be safe.
* The disappearance of tank projectiles and grenade launcher projectiles during online play has been improved and should occur less frequently.
* The distance for throwing hand grenades, ammo packs, and health packs has been increased.

And finally…

* The Red/Blue nametag bug has been addressed

Regarding the last point, what we have done is make the code more secure to try and prevent any cases where this bug may occur. Since the fix has been in place, we have had no reproduction of the bug in testing.

We’re excited about being able to release 1.2 very soon and hope you all are too.

All the best,
AJ Marini (Community Manager DICE Canada)
Zelf kijken..
Ze hebben nog een week om te patch uit te brengen :go:
Afbeelding

Gebruikers-avatar
[DR]Supernova[NL]
De Pro
De Pro
BerichtenCOLON 402
GeregistreerdCOLON Ma Jan 24, 2005 11:45 am

Bericht door [DR]Supernova[NL] »

EA announced today on the mailing list for ranked server providers that the new patch will be released tomorrow (Tuesday). The patch is currently being distributed to the server providers, who can make the download available from 18:00 CET (no idea what that is in GMT+1) on Tuesday.

Both an incremental and a full patch will be available.
Afbeelding

BUTTON_POST_REPLY