Info 1.2 patch

Andere spellen? Hier kun je er over posten.

ModeratorCOLON Moderators

Gebruikers-avatar
BiBBerr
Meester
Meester
BerichtenCOLON 609
GeregistreerdCOLON Za Okt 09, 2004 2:37 pm

Bericht door BiBBerr » Ma Feb 13, 2006 6:34 pm

wat is dolphin driving ?????
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Peterselie
1337
1337
BerichtenCOLON 1872
GeregistreerdCOLON Do Okt 07, 2004 8:23 pm

Bericht door Peterselie » Ma Feb 13, 2006 8:03 pm

Dolphin-diven is als je springt ineens in proneposition gaat. En daardoor dus veel minder raakvlak hebt... Vooral PKMlamers doen dit... hierdoor zijn ze in een veel te groot voordeel!
Afbeelding

Gebruikers-avatar
PitA
1337
1337
BerichtenCOLON 1616
GeregistreerdCOLON Zo Sep 18, 2005 9:06 pm

Bericht door PitA » Ma Feb 13, 2006 8:20 pm

Dolphin-diving is vanuit prone-positie springen (wat nu nog kan) en direct weer terug naar prone als je nog in de lucht bent.... Effect is dat je dus al liggend jezelf springend verplaatst... Vanaf de zijkant lijkt het een beetje op een dolfijn die over de golven springt, vandaar dolphin-diving....

Gebruikers-avatar
[DR]Supernova[NL]
De Pro
De Pro
BerichtenCOLON 402
GeregistreerdCOLON Ma Jan 24, 2005 11:45 am

Bericht door [DR]Supernova[NL] » Di Feb 14, 2006 1:44 pm

De 1.2 patch is gereleased en je kunt ze downen via de volgende links. Het is nog niet bevestigd door EA, dus wacht nog even met installen, maar binnenhalen kun je het alvast wel. Later krijg je meer mirrors.

Link 1 (torrent)
Link 2
Link 3
Maar een kleine waarschuwing is wel op z'n plaats, omdat het nog niet bevestigd is...
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Peterselie
1337
1337
BerichtenCOLON 1872
GeregistreerdCOLON Do Okt 07, 2004 8:23 pm

Bericht door Peterselie » Di Feb 14, 2006 4:18 pm

Daarom...
Ik w8 nog even met downloaden... als ie op Gamershell staat dan haal ik ´m daar wel vandaan... zolang de servers ook niet zijn gepatcht zie ik de haast er niet vanin :)
Afbeelding

Gebruikers-avatar
[DR]Supernova[NL]
De Pro
De Pro
BerichtenCOLON 402
GeregistreerdCOLON Ma Jan 24, 2005 11:45 am

Bericht door [DR]Supernova[NL] » Di Feb 14, 2006 4:46 pm

oh, er zijn al ruim 100 servers gepatched, en de patch doet het bij mij :P
Afbeelding

Gebruikers-avatar
LaZy-Ass
Meester
Meester
BerichtenCOLON 678
GeregistreerdCOLON Vr Okt 08, 2004 12:46 pm

Bericht door LaZy-Ass » Di Feb 14, 2006 5:59 pm

=======================================
Patch v1.2
=======================================

Hard Drive Space

Windows will require additional free hard drive space for its operating system
(virtual memory). If you encounter the following message in an error dialog:
"Ran out of virtual memory", free up some more hard drive space.

To install Battlefield 2 Version 1.2 you will need approximately 2.0 GB free hard
disk space for the full patch or 1.5GB for the incremental patch, plus space for
saved games.

If you have Battlefield 2 installed to a different hard disk than where you have
Windows installed then approximately 375Mb (full patch) or 100Mb (incremental patch)
of the required free space must be available on the hard disk where Windows is
installed.

To install Battlefield 2: Euro Force you will need approximately 800Mb free hard
disk space plus space for saved games.


BATTLEFIELD 2: SPECIAL FORCES AND THE PATCH
- It is very important to remember that the Special Forces executable is an earlier version of the game.
If you have purchased Battlefield 2: Special Forces after you have installed the patch, you will need to reinstall
patch 1.2 after installing Special Forces.


BUG FIXES & GAMEPLAY TWEAKS
- Dolphin Diving is no longer possible
- Players can no longer jump and shoot at the same time
- "Prone Spamming" is now fixed
- "Sprint exploit" is now fixed
- Helicopters now carry 8 missiles rather than 14
- TV-Guided missile now have a shorter range
- Damage decreased from M134
- Hit points on all air vehicles has been reduced
- AA missile lock has been improved
- All support kit weapons have been adjusted
- All Sniper rifles have been adjusted
- Sa80 has been adjusted
- G3A3 has been adjusted
- Reload while sprinting has been enabled
- Medic defibrillator paddles have been adjusted. They now reload while not in use.
- SCAR-L reload sound has been fixed
- Server setting to allow friendly fire to be off on mines without affecting other weapons.
- Server search filters now work properly
- Mines can no longer be destroyed with other explosives
- Bug in MP7 fire rate fixed. Ammo count increased and mag count and damage decreased
- Flash bang effect radius decreased
- Added unlocks for Sniper and AT kits
- Fixed a bug in terrain rendering with night vision, whereby terrain was still dark in dark areas.
- Fixed a bug whereby mods that are not bf2 or not xpack permutate shaders every time a level is loaded.
- Fixed a bug whereby non-xpack mods cannot use xpack shaders.
- Fixed bug in TV guided missiles of Havoc helicopter
- The LAV25 no longer shoots through penetrable materials.
- Vehicles no longer disappear when viewed from some vehicles with a HUD (e.g. Tanks).
- Performance gain found in static mesh rendering.
- Detonation radius from grenade launcher explosions has been reduced.
- Grenade launcher projectiles now have a minimum distance.
- Decreased Flashbang count from 4 to 3
- Replaced the existing Czech Flag with the correct one in the front end


EXPANSION OF RANKS
- Ranks have now been expanded to allow for players to rank up to General


NEW FEATURE
VISIBLE UAV
- The UAV that is placed by Commanders will now include a visual element. An actual UAV will appear within the
UAV detection radius and circle the area. Players will be able to shoot it down, bringing the UAV detection to a premature end.
The Commander will be able to continue placing UAVs once the timer resets, as per current design.


KNOWN ISSUE
ATI CROSSFIRE CARDS
- Crossfire cards with 256 Megs of memory, running in CrossFire mode will run out of memory at very high resolution settings.
On very high resolutions, such as 1920x1440 with 6x antialiasing. In CrossFire mode the ATI drivers are more restrictive
about where resources are allocated, and as a result run out of memory sooner than with a single board. This running out of memory causes
the device context creation to fail. The result is that the game just sits in a loop with a black screen. If you experience a context creation failure
change your resolution to a lower setting (e.g. 1024x768 or even lower)
Afbeelding

DjIdee
Meester
Meester
BerichtenCOLON 644
GeregistreerdCOLON Ma Okt 11, 2004 1:36 pm

Bericht door DjIdee » Zo Feb 19, 2006 6:57 pm

Lekker, BF2 draaide altijd goed hier, geen problemen, patch erover (Zelfde als RedRose (waar hij wel draait)), en alle gebouwen zijn pleite... Instellingen zijn nog gelijk. Zijn er in BF2 1.2 nou dingen aangezet die mijn 9200 niet lief vind??
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Peterselie
1337
1337
BerichtenCOLON 1872
GeregistreerdCOLON Do Okt 07, 2004 8:23 pm

Bericht door Peterselie » Zo Feb 19, 2006 7:02 pm

Ik heb problemen met de videoinstellingen... Komt met regelmaat voor dat als ik een map laad ... shaders enzo gaat renderen... En dan ga je ineens spelen in hoge instellingen... dat vind mijn videokaart niet zo leuk :no
Afbeelding

Gebruikers-avatar
zinloos
Clanleader
Clanleader
BerichtenCOLON 1439
GeregistreerdCOLON Di Okt 05, 2004 4:54 pm

Bericht door zinloos » Di Feb 28, 2006 11:50 am

deze is ook leuk.
je vuurt een tow af en je laat de server crachen.
http://media.putfile.com/Tow-crash
Afbeelding


Het recht om een vrouw te nemen als een ...

BUTTON_POST_REPLY

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 1 en 0 gasten