trouwens en als ik kom naar IRC van jullie dan wil ik alleen ff babelen
nix meer niet meteen raar denken als ik zeg oefff weer niemand
ik ben niet negatief ik vind het een leuk forum..... daarom kom ik ook hier
en niet om het chat als ik wil chatten ga ik naar andere sites maar Bendebeukers forum nr 1
Beetlejuice schreefColonIk had het toch tegen BC_ Nebula... Jij mag je eigen standaarden aanhouden, das duidelijk natuurlijk...
Dacht dat jij hier een site admin was ? neem aan dat jij wat verantwoordelijkheid hebt ? Ga er gewoon van uit dat diegene zich dus normaal kan gedragen.
Zoniet, kun jij net zo goed ook weer naar de kleuterschool.
Beetlejuice schreefColonIk had het toch tegen BC_ Nebula... Jij mag je eigen standaarden aanhouden, das duidelijk natuurlijk...
Dacht dat jij hier een site admin was ? neem aan dat jij wat verantwoordelijkheid hebt ? Ga er gewoon van uit dat diegene zich dus normaal kan gedragen.
lol thanks voor de hulp
Wat nou hulp?
Of aanval of kritiek of totaal iets anders... Geen idee wat Nebula precies wil overbrengen aan boodschap.
In ieder geval Nebula... Whatever
Een bendebeuker zijn is toch al niet meer wat het was, dan kun je je ook nog wel zo gaan gedragen.
Zoals ik het zie is het een half doodbloedende zaak hiero, geen lol meer in te vinden.
hmm vage discussie... als je iets over de clan kwijt wil Nebula kan dat gewoon in het BendeBeukers only forum. Als je wat dwars zit post et dan ff daar als site admins al niet commentaar mogen geven dan weet ik et ook niet meer...