Je zou verwachten dat je bij een bewegend target iets voor hem uit moet schieten, maar in BF2 moet je juist vlak achter een rennend poppetje schieten...
Kijk maar naar deze movie: http://www.youtube.com/watch?v=MPTwGSrjsgo
Hitboxes in BF2
ModeratorCOLON Moderators
Erg interessant om te zien. Zeker iets om uit te proberen. Maar ik denk trouwens dat het alleen werkt als iemand opzij loopt. Want bijv. met die shotgun... als iemand bijna recht op mij afloopt en ik schiet vol op zn bek.. dan is i wel door.
Maar het is zeker wel bizar, en iets waar we mssn ons voordeeltje mee kunnen doen
Maar het is zeker wel bizar, en iets waar we mssn ons voordeeltje mee kunnen doen

- Peterselie
- 1337
- BerichtenCOLON 1872
- GeregistreerdCOLON Do Okt 07, 2004 8:23 pm
Logisch... er zit een soort van hitschaduw die lagt met het eigen poppetje... dit werk dus alleen als je iemand van de zijkant schiet die voor of achteruit loopt of iemand van voren/achteren schiet die naar links of rechts loopt.Shadow schreefCOLONErg interessant om te zien. Zeker iets om uit te proberen. Maar ik denk trouwens dat het alleen werkt als iemand opzij loopt. Want bijv. met die shotgun... als iemand bijna recht op mij afloopt en ik schiet vol op zn bek.. dan is i wel door.
Als een poppetje op je afloopt en je schiet van voren dan schiet je alsnog in die hitzone omdat die achter 'm zit in dat geval...
Best wel lame dat die shit in BF2 zit... ik had al lang door dat dat met schieten en raken al lang niet deugde.