Klik hier om alvast je nickname in bf2142 te reserveren en de "veteran" status te krijgen in BF2142.
Het vervelende is alleen dat je nick niet met een speciaal teken mag beginnen, dus een clantag ervoor wordt moeilijk...
Nu maar hopen dat ze een prefix invoeren, anders gaan ze nog een hoop commentaar krijgen... Want het is een game die toch veel in clan-verband gespeeld zal worden...
Je krijgt dan direct vanaf het begin bepaalde unlocks om te waarderen dat je BF2 gespeeld hebt.
Hoi, misschien een beetje rare vraag, maar weet iemand waar ik m'n battlefield2 password kan veranderen.. Ik heb al zo lang niet meer gespeeld dat ik hem niet meer weet. Ik heb nog wel m'n EA account info, maar kan als ik inlog op
Desp schreefCOLONHoi, misschien een beetje rare vraag, maar weet iemand waar ik m'n battlefield2 password kan veranderen.. Ik heb al zo lang niet meer gespeeld dat ik hem niet meer weet. Ik heb nog wel m'n EA account info, maar kan als ik inlog op
Wat is EA Membername?
Ik gebruik de inlog die ik ook gebruik voor EA Downloader, maar die accepteerd ie niet Wat zou ik hier anders in moeten vullen? Opgelost!
EA Membermane is idd de zelfde als voor je EA-Downloader
En ik had te veel pogingen gedaan / toen is ie geblokeerd, en kon ik 'm deblokeren via EA-Customersupport Wat een gedoe !!!
Nu heb ik toch m'n nickname gereserveerd als Peterselie
@ Pita... Ik heb 't opgezocht en clantags kunnen in het spel worden toegevoegd zoals in BF2 met een prefix
nickname Rappid, nu van mij denk dat ze die clantag expres weg hebben gelaten ivm duizende mailtjes van mensen die van clan zijn veranderd maar hun score willen behouden onder een andere nick ...
Rappid schreefCOLONnickname Rappid, nu van mij denk dat ze die clantag expres weg hebben gelaten ivm duizende mailtjes van mensen die van clan zijn veranderd maar hun score willen behouden onder een andere nick ...
we downloaden de copy wel ff en dan offline test ik em wel uit is ie bespeelbaar... dan wil ik emnog wel aanschaffen MISCHIEN! vermaak me nu eigelijk nog genoeg met BF2!