Track Mania (Nations)

Andere spellen? Hier kun je er over posten.

ModeratorCOLON Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Rappid
1337
1337
BerichtenCOLON 1366
GeregistreerdCOLON Di Okt 12, 2004 8:02 pm

Bericht door Rappid »

Nou de server is gereboot dus de gebande mensen kunnen weer joinen ook brdkiller. Gehakt bal staat in de blacklist en weet zo de reden niet, ik had er een screenshot van maar me pc nieuwe windows en had er geen backupje van dus heb j mazzel, maar we zullen je er van de week wel uit halen, wel netjes dat j j ff komt melden :go: denk er om bij gebande mensen word niet meer gewaarschuwd!!! see u on the circuit
Afbeelding

Gebruikers-avatar
dracozna
Spammer
Spammer
BerichtenCOLON 959
GeregistreerdCOLON Do Mrt 10, 2005 2:52 pm

Re: geband

Bericht door dracozna »

alles word gelogd op de server zelf. Dus zo moeilijk was het niet om te achterhalen wat iedereen gezegd heeft. Je word niet goed van wat er allemaal gezegd word op de tijden dat er geen BB-ers zijn. Voetbal, jodenhaat, racisme, het komt allemaal wel voor. Schijnbaar kunnen mensen zich niet gedragen op TM.
Gehaktbal schreefCOLONhallo bendebeukers ik vind jullie server op TM hartstikke gaaf maar toen ik laatst een beetje aan t flippen was omdat t niej wou lukken ben ik geband :( dat was helemaal niet mjin bedoeling, als ik mensen van jullie heb gekwetst : sorry. Zouden jullie mij plz weer kunnen toelaten op de server ??
gehaktbal schreefCOLON [2006/03/30 22:09:41] <chat> [gehaktbal] dikke kanker de kanker de k anker kanker kanker kanker kanker
Een beetje aan het flippen? :S

Gebruikers-avatar
Gehaktbal
Maagd
Maagd
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON Zo Apr 02, 2006 7:30 pm

Bericht door Gehaktbal »

ja sorry dracozna dat heb ik ook al in mn vorige bericht gezet dat ik mensen die ik heb gekwetst sorry zeg en ik heb net ff gekeken maar ik kan dr nog niej in :( :( mja mss van de week weer k hoop t.

Gebruikers-avatar
Rappid
1337
1337
BerichtenCOLON 1366
GeregistreerdCOLON Di Okt 12, 2004 8:02 pm

Bericht door Rappid »

daarom heb ik j ook direct in de blacklist geplaatst et is gewoon zeer sneu kinderachtig gedrag, maar je komt vanzelf eens de verkeerde tegen waar je zo tegen vloekt ik zal er niet om rauwen wat er dan zal gebeuren met dat soort lui.
Laatst gewijzigd door 1 op Rappid, in totaal 0 keer gewijzigd.
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Peterselie
1337
1337
BerichtenCOLON 1872
GeregistreerdCOLON Do Okt 07, 2004 8:23 pm

Bericht door Peterselie »

Gehaktbal schreefCOLONja sorry dracozna dat heb ik ook al in mn vorige bericht gezet dat ik mensen die ik heb gekwetst sorry zeg en ik heb net ff gekeken maar ik kan dr nog niej in :( :( mja mss van de week weer k hoop t.
Komt omdat je in de blacklist staat...
Dat kan je vergelijken met een isoleercel voor gedetineerden :hammer:
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Rappid
1337
1337
BerichtenCOLON 1366
GeregistreerdCOLON Di Okt 12, 2004 8:02 pm

Bericht door Rappid »

de clan bestaat uit 35 man, laten we afspreken Gehaktbal wanneer iedereen van de clan je heeft vergeven mag je er weer in
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Peterselie
1337
1337
BerichtenCOLON 1872
GeregistreerdCOLON Do Okt 07, 2004 8:23 pm

Bericht door Peterselie »

Ik heb een beter ID... Als hij aankoment weekend nu eens naaruh Thialf komt ennuh, daar met Lederhosen een ''frikadelle'' liedje gaat zingen... Ganz tolle im bolle :hammer:
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Rappid
1337
1337
BerichtenCOLON 1366
GeregistreerdCOLON Di Okt 12, 2004 8:02 pm

Bericht door Rappid »

graag wil ik persoonlijk rotte eireren naar hem gooien das veel leuker, maar ja laten we kijken hoeveel stemmen je krijgt Gehakt bal. momenteel 0/35
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Peterselie
1337
1337
BerichtenCOLON 1872
GeregistreerdCOLON Do Okt 07, 2004 8:23 pm

Bericht door Peterselie »

Ja heb ik gedaan...
't is geeneens een review waard :no Vanzelfsprekend volgens mij!
Alleen de tunnel vond ik wel origineel, daarom toch nog een cijfer: 2!
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Rappid
1337
1337
BerichtenCOLON 1366
GeregistreerdCOLON Di Okt 12, 2004 8:02 pm

Bericht door Rappid »

zal ik m dan ook ff testen :) peter is immers onze keur meester als hij eeen baan niks vind heeft ie 9 van de 10 keer gelijk...
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Peterselie
1337
1337
BerichtenCOLON 1872
GeregistreerdCOLON Do Okt 07, 2004 8:23 pm

Bericht door Peterselie »

Die loopings zijn idd verdomt moeilijk... je ramt in de laatste ronding ineens naar rechts... waarom?!? heel raar... maaruh tuurlijk haal ik 't wel, moet alleen ff wennen!
Ennuh mijn banen? die geef ik echt niet allemaal 10en ofzo :lol
Ennuh... ik vind TX Xtreme de vetste track op onze server terwijl 50% van de spelers dat een k*tmap vinden :S
Misschien dat anderen jouw map wel gaaf vinden, ik weet 't niet (L)
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Rappid
1337
1337
BerichtenCOLON 1366
GeregistreerdCOLON Di Okt 12, 2004 8:02 pm

Bericht door Rappid »

ze banen zijn wel tof als je ze door heb en als ze te doen zijn :P peterselie moet nog leren dat als hij een map maakt dat je er niet 20 moeilijke dingen in moet maken maar gewoon 2 of 3 moeilijke onderdelen anders is het niet te doen voor de gemiddelde speler :P :hammer:
Afbeelding

BUTTON_POST_REPLY