Track Mania (Nations)

Andere spellen? Hier kun je er over posten.

ModeratorCOLON Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
brdkiller
Maagd
Maagd
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON Vr Mrt 31, 2006 9:02 pm

Bericht door brdkiller »

hahaha.. okeey, whatever

dat van mij was geen geslijm voor peterselie
[tuurlijk niet, dat zou ontzettend kinderachtig zijn, maar ik mag toch ook wel eens wat goeds zeggen]

over dat joden gedoe:
ik reageerde op een of andere anti-semitist [die overigens niet gebanned is] nadat hij zei:
"gadver, een zionist"
daarna zei ik:
"joden!!!" ... indd.. dat was bedoeld om die ariel_sharon [isr] ff te laten merken dat hij hier niet alleen stond.. ook was het een voetbaluitspraak [ik weet niet of je de ajax-aanhang kent]

er zijn VEEL ergere dingen gezegd en volgens mij werd ik eerdere gebanned omdat ik de chat volspamde, maar dat ff terzijde. Wat versta jij onder mijn gezeik? dat ik reageer op anderen in de chat? laat me toch lekker, daar hoef jij je toch niets van aan te trekken, als ik het toch netjes houdt.

Ik discrimineer niet, ben geen rascist en sta alleen open voor discussie.
dat ik daarmee een beetje doordreef is tot daar aan toe, maar je zag zelf aan de reacties dat er meerderen waren die het met mij eens waren dat ik een beetje onzinnig gebanned ben. Zet anders er ff bij op je servertje:

Schelden of grof taalgebruik: Kick/Ban
Flaming or abusive language: Kick/Ban
Teveel gechat: Ban

tr0tle
Meester
Meester
BerichtenCOLON 603
GeregistreerdCOLON Di Nov 29, 2005 8:03 am

Bericht door tr0tle »

Zoals werd gezegd er waren genoeg admins/BB ers aanwezig op de server en ze zullen zeker wel een gegronde reden hebben gehad om jou te bannen.

Gebruikers-avatar
Rappid
1337
1337
BerichtenCOLON 1366
GeregistreerdCOLON Di Okt 12, 2004 8:02 pm

Bericht door Rappid »

Geen zin in een eindeloze discussie, je zat gewoon irritant te doen, overal zeikend op in gaan, maar dat heb ik al gezegd in me vorrige post en je ben niet de enigste die om diezelfde reden is gebaned! 5 admins waren er over eens incl de 2 Clanleaders die normaal nooit moeilijk doen. Met beetje mazzel sloop ik de server binnekort weer zodat ie gereboot moet worden endan is de banlist weer leeg en anders halen we je wel handmatig er uit na 1 week als het op het forum ook netjes bllijft!
Afbeelding

Gebruikers-avatar
[DR]Supernova[NL]
De Pro
De Pro
BerichtenCOLON 402
GeregistreerdCOLON Ma Jan 24, 2005 11:45 am

Bericht door [DR]Supernova[NL] »

brdkiller schreefCOLONhahaha.. okeey, whatever
bl@@t
Kort samengevat geef je dus zelf ook toe dat je zat te kutten?
Afbeelding

Gebruikers-avatar
IzNext
Maagd
Maagd
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON Vr Mrt 24, 2006 4:02 pm

Bericht door IzNext »

birdkiller kan jij niet in gewone taal praten in plaats van al die duren woorden :S

Gebruikers-avatar
dracozna
Spammer
Spammer
BerichtenCOLON 959
GeregistreerdCOLON Do Mrt 10, 2005 2:52 pm

Bericht door dracozna »

hoort bij de leeftijdscategorie denk ik.

tenzij hij al ouder is dan 18, dan is het sneu.

Gebruikers-avatar
brdkiller
Maagd
Maagd
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON Vr Mrt 31, 2006 9:02 pm

Bericht door brdkiller »

Kort samengevat geef je dus zelf ook toe dat je zat te kutten?
nee, maar ik zal me inhouden, en hier niet verder op ingaan, anders kan ik weer de server niet op


birdkiller kan jij niet in gewone taal praten in plaats van al die duren woorden
ik praat normaal


hoort bij de leeftijdscategorie denk ik.

tenzij hij al ouder is dan 18, dan is het sneu.
ja, ik ben ouder dan 18 [23] en misschien ligt het eerder aan jullie opleidingsniveau dan aan mijn leeftijdscategorie


hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik gereageerd heb -_-'
en nee, ik wil ook geen eindeloze discussie, ik wil alleen maar ff wat kwijt

Gebruikers-avatar
Peterselie
1337
1337
BerichtenCOLON 1872
GeregistreerdCOLON Do Okt 07, 2004 8:23 pm

Bericht door Peterselie »

de 1ige moeilijke woorden die ik heb gevonden zijn ''anti-semist'' en ''zionist'' :hammer:
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Rappid
1337
1337
BerichtenCOLON 1366
GeregistreerdCOLON Di Okt 12, 2004 8:02 pm

Bericht door Rappid »

laat et een les zijn en volgende keer als je vriendelijk word verzocht je taalgebruik aan te passen ga dan niet lopen fucken dan is er niks aan de hand
Afbeelding

Gebruikers-avatar
brdkiller
Maagd
Maagd
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON Vr Mrt 31, 2006 9:02 pm

Bericht door brdkiller »

okeey, sorry voor de overlast :roll:

Gebruikers-avatar
Rappid
1337
1337
BerichtenCOLON 1366
GeregistreerdCOLON Di Okt 12, 2004 8:02 pm

Bericht door Rappid »

FearTitan met blauwe of oranje letters toch? zie je regelmatig,

wat tracks betrefd, dat geld meer voor onze mebmers onze server is eigenlijk voor onze eigen tracks, want de clan bestaat momenteel uit 35 spelers en als je dan ook nog tracks van anderen er op zet dan duurt het 3 uur totdat de hele tracklist is geweest. maar als je zeker weet dat je een goeie track hebt zet em dan ergens zodat we em kunnen downloaden en dan zullen een aantal van ons hem testen als ie echt goed is komt ie op de server :D
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Beetlejuice
Administrator
Administrator
BerichtenCOLON 960
GeregistreerdCOLON Di Okt 05, 2004 4:13 pm

Bericht door Beetlejuice »

http://www.rapidshare.de/

Volgens mij kun je daar 1 en ander kwijt aan bestanden...
Als je dan even hier op het forum een link ernaar toe doet dan kunnen wij hem beoordelen en als hij goed is op de server plaatsen.

Gebruikers-avatar
Gehaktbal
Maagd
Maagd
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON Zo Apr 02, 2006 7:30 pm

geband

Bericht door Gehaktbal »

hallo bendebeukers ik vind jullie server op TM hartstikke gaaf maar toen ik laatst een beetje aan t flippen was omdat t niej wou lukken ben ik geband :( dat was helemaal niet mjin bedoeling, als ik mensen van jullie heb gekwetst : sorry. Zouden jullie mij plz weer kunnen toelaten op de server ??

BUTTON_POST_REPLY