Zoekt een Videokaart!!

BUTTON_POST_REPLY
RensoldieR
Maagd
Maagd
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON Wo Jun 26, 2013 7:29 pm

Zoekt een Videokaart!!

Bericht door RensoldieR »

Hallo,
ik zit dus met een vraag 1 van mijn computers gaat waarschijnlijk binnenkort kapot ik gok op de videokaart omdat ik af een toe fout melding krijgt wat betrekking op me videokaart heeft dus ik denk zelf dat binnenkort me videokaart kapot gaat dus wil graag een andere kaart ben zelf niet zo in met de videokaart.

Heb nu zelf een nvidea Gforce GT 240 . ik zoek gewoon eentje die beetje verglijkbaar is. en prijs zo min mogelijk het is niet zozeer voor me game pc hoeft alleen maar eve kunnne draaien en dat was het. gebruik de pc ook voor word enz, maar geen photoshop ofzo.


Groeten Rensoldier ( maikel )

Gebruikers-avatar
Remi
Uber spammer
Uber spammer
BerichtenCOLON 3035
GeregistreerdCOLON Do Okt 07, 2004 12:55 pm

Re: Zoekt een Videokaart!!

Bericht door Remi »

de minimum vereisten van eve gaan binnenkort omhoog. ik zou dus daar rekening mee houden. Vraag is alleen of je heel nieuw systeem nodig hebt.

On Windows, minimum system is now a AMD X2600 or NVIDIA GeForce 8600 GPU, and a dual core CPU @ 2.0 GHz. Recommended system is an AMD Radeon 6790 or NVIDIA GeForce GTX 560 GPU, and a quad core CPU @ 2.0 GHz.

als je een quad core pc hebt, zou ik voor de recommended gaan, heb je dual core? dan zou ik naar een nieuw syteem gaan kijken, zeker als je meerdere accounts op 1 pc draait.

BUTTON_POST_REPLY