pc's vergelijken

Op verzoek van de moderators een archief public topics.

ModeratorCOLON Moderators

Gebruikers-avatar
NooiT
Beoefenaar
Beoefenaar
BerichtenCOLON 187
GeregistreerdCOLON Vr Okt 08, 2004 9:30 pm

Bericht door NooiT »

DVD +/- Rewriter 8x/8x speed

2x DDRAM 512Mb PC3200 400MHz

HDD 160Gb 7200rpm SATA

ASUS A7N8X-E Deluxe/GOLD ATXnForce2 sktA DualChannelDDR

AMD Athlon XP 2800+ 333MHz

Sapphire ATI 9800 Pro Atl AGP Tv-out, DVI, 128mb DDR Retail256-bitmemory interface
You want more? You'll get it!...
Grit down and bite the bullet!!!

Gebruikers-avatar
psicrime
De Pro
De Pro
BerichtenCOLON 402
GeregistreerdCOLON Di Nov 01, 2005 2:15 pm

Bericht door psicrime »

Reactie op post van gido: http://www.bendebeukers.com/html/modules/pbboard/viewtopic.php?t=769&sid=ab6291da5ec4a11c4f52bb38c3c528cf
psicrime schreef:
En met noemt u maar op, kom ik bij de reden van deze threat. Ik zal wel weer niet goed gezocht hebben, maar kon niet echt een leuke Hardware Threat vinden op het forum, dus:

Kijk hier maar eens . (deze post)
Ik had dus gelijk. Niet goed gezocht ;-)

Maar dan maak ik nu het punt, dat deze systemen obsolete zijn, voor sommigen altans. (nieuwe hardware, nieuwe software, nieuwe personen etc)

Ik zal deze topic dan weer tot leven blazen, door mensen te vragen, wat voor een ideeen er zijn om de nieuwe lijst, up to date te houden.

Mischien moeten we hem van het forum af halen en een eigen menutje geven in member-menu. Een systeem dat iedereen kan aanpassen, zodra er wijzigingen plaatsvinden op eigen systeem(en). Mischien een nog aanvullen met game/expansion/software onderdeel.

heb dr niet zo veel verstand van, om dat te realizeren, technisch gesproken, maar wil natuurlijk wel meewerken aan iets dergelijks op mn eigen gebied.
[size=xx-small][color=99FF33][font=Helvetica]'Zij die gaan sterven :hammer:, groeten mij.....'[/font][/color][/size]
Afbeelding

Gebruikers-avatar
zinloos
Clanleader
Clanleader
BerichtenCOLON 1439
GeregistreerdCOLON Di Okt 05, 2004 4:54 pm

Bericht door zinloos »

Vind die nieuwe beter :D dus hier een slotje op en klaar.
Afbeelding


Het recht om een vrouw te nemen als een ...

BUTTON_TOPIC_LOCKED