Wat Stem jij op de Europeese Grondwet

Op verzoek van de moderators een archief public topics.

ModeratorCOLON Moderators

Gebruikers-avatar
zinloos
Clanleader
Clanleader
BerichtenCOLON 1439
GeregistreerdCOLON Di Okt 05, 2004 4:54 pm

Bericht door zinloos »

ik stem ook nee, en ben benieuwd wat der gaat gebeuren als het duidelijk nee wordt.

http://www.digidopaganda.com/promo/VRAG ... MEDIA).wmv
Afbeelding


Het recht om een vrouw te nemen als een ...

Gebruikers-avatar
Rappid
1337
1337
BerichtenCOLON 1366
GeregistreerdCOLON Di Okt 12, 2004 8:02 pm

Bericht door Rappid »

Ik ook nee! het word ook nee ga daar maar van uit zijn ze ook bang voor ze willen ook dat als er massaal nee word gestemd dat er dan over 1.5 jaar opnieuw gestemd mag worden maar pvda vind dat nee NEE is!!

Gebruikers-avatar
dracozna
Spammer
Spammer
BerichtenCOLON 959
GeregistreerdCOLON Do Mrt 10, 2005 2:52 pm

Bericht door dracozna »

Rappid schreefCOLONIk ook nee! het word ook nee ga daar maar van uit zijn ze ook bang voor ze willen ook dat als er massaal nee word gestemd dat er dan over 1.5 jaar opnieuw gestemd mag worden maar pvda vind dat nee NEE is!!
Is Bos niet van de pvda?

Gebruikers-avatar
UndiFineD
Beginner
Beginner
BerichtenCOLON 110
GeregistreerdCOLON Za Okt 09, 2004 10:50 am

Bericht door UndiFineD »

Tegen 64% Voor 36%

Gebruikers-avatar
BiBBerr
Meester
Meester
BerichtenCOLON 609
GeregistreerdCOLON Za Okt 09, 2004 2:37 pm

Bericht door BiBBerr »

volgens mij krijg je alleen maar nee uit de test
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Remi
Uber spammer
Uber spammer
BerichtenCOLON 3035
GeregistreerdCOLON Do Okt 07, 2004 12:55 pm

Bericht door Remi »

dus die test klopt wel ;)

Gebruikers-avatar
LaZy-Ass
Meester
Meester
BerichtenCOLON 678
GeregistreerdCOLON Vr Okt 08, 2004 12:46 pm

Bericht door LaZy-Ass »

http://img285.echo.cx/img285/1884/naamloos4aj.jpg

Ja de uitslag zegt meer dan genoeg :P Stel dat hij er wel komt wat kan er dan wel niet gebeuren in de toekomst, europa als 1 land zie ik niet zitten.
Het wordt strax zo; Amerika, Europa, Azië etc. etc. ik hoop dat ik dat niet mee hoef te maken..
En ik ben het ook met Shadow eens
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Peterselie
1337
1337
BerichtenCOLON 1872
GeregistreerdCOLON Do Okt 07, 2004 8:23 pm

Bericht door Peterselie »

Tegen ! :hammer:
Afbeelding

Gebruikers-avatar
dracozna
Spammer
Spammer
BerichtenCOLON 959
GeregistreerdCOLON Do Mrt 10, 2005 2:52 pm

Bericht door dracozna »

LaZy-Ass schreefCOLONhttp://img285.echo.cx/img285/1884/naamloos4aj.jpg

Ja de uitslag zegt meer dan genoeg :P Stel dat hij er wel komt wat kan er dan wel niet gebeuren in de toekomst, europa als 1 land zie ik niet zitten.
Het wordt strax zo; Amerika, Europa, Azië etc. etc. ik hoop dat ik dat niet mee hoef te maken..
En ik ben het ook met Shadow eens
Europa als 1 land zou nog niet zo snel gebeuren. Je moet niet vergeten dat er meer landen zijn die hun eigen identiteit willen houden.

Het erge is nu dat opeens een aantal regeltjes getoond worden die aangeven dat er minstens 6 landen tegen moeten zijn om de grondwet compleet van tafel af te vegen. Ik gok er dan ook op dat deze "grondwet" over twee jaar alsnog word aangenomen.

Gebruikers-avatar
Ramp
Spammer
Spammer
BerichtenCOLON 1112
GeregistreerdCOLON Vr Okt 08, 2004 11:15 am

Bericht door Ramp »

Ik vind het maar nix als deze "grondwet" over twee jaar alsnog word aangenomen . Nederland moet het eerst hier maar alles op 1 rijtje hebben enz .
maar ik blijf voorloopig gewoon tegen.
maar een aantal landen willen wel hun eigen identiteit wel houden maar dan wordt het alsnog 1 land zoals LaZy zei en vind ik ook maar nix .
Afbeelding


(w):idea: disaster is near :idea:(w)

Gebruikers-avatar
UndiFineD
Beginner
Beginner
BerichtenCOLON 110
GeregistreerdCOLON Za Okt 09, 2004 10:50 am

Bericht door UndiFineD »

er zijn een 8 tal landen waar deze grondwet al gerativiceerd is, de kans bestaat natuurlijk dat de bevolking daar nu enigzins ontevreden word en ook een verkiezing eist.

van de 3 landen die al mochten stemmen, heeft er 1 ja gezegd, spanje natuurlijk, die heeft er weinig op te verliezen.
Denemarken neigt naar een nee stem, en zo ook engeland en ierland
(in engeland is het wetsvoorstel om een referendum mogelijk te maken nog niet ingevoerd)
Tjechie neigt haar referendum in te trekken, het land zou alleen baat hebben bij een ja
en zowel politieke voorstanders als tegenstanders zien weinig in het houden van een referendum nu frankrijk en nederland al nee hebben gestemd

Gebruikers-avatar
dracozna
Spammer
Spammer
BerichtenCOLON 959
GeregistreerdCOLON Do Mrt 10, 2005 2:52 pm

Bericht door dracozna »

UndiFineD schreefCOLONer zijn een 8 tal landen waar deze grondwet al gerativiceerd is, de kans bestaat natuurlijk dat de bevolking daar nu enigzins ontevreden word en ook een verkiezing eist.

van de 3 landen die al mochten stemmen, heeft er 1 ja gezegd, spanje natuurlijk, die heeft er weinig op te verliezen.
Denemarken neigt naar een nee stem, en zo ook engeland en ierland
(in engeland is het wetsvoorstel om een referendum mogelijk te maken nog niet ingevoerd)
Tjechie neigt haar referendum in te trekken, het land zou alleen baat hebben bij een ja
en zowel politieke voorstanders als tegenstanders zien weinig in het houden van een referendum nu frankrijk en nederland al nee hebben gestemd
Eigenlijk zou elk land wat van plan was een referendum te houden deze alsnog uitvoeren. Anders gaat het er op lijken dat Nederland en Frankrijk de boosdoeners zijn.

Gebruikers-avatar
ontsteek
Clanleader
Clanleader
BerichtenCOLON 1444
GeregistreerdCOLON Di Okt 05, 2004 4:01 pm

Bericht door ontsteek »

spanje en de oost blok landen hebben altijd baat dat het een ja wordt

Zij hebben toch niks te verliezen
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Remi
Uber spammer
Uber spammer
BerichtenCOLON 3035
GeregistreerdCOLON Do Okt 07, 2004 12:55 pm

Bericht door Remi »

gisteren het nieuws beetje gevolgt en idd er werd gezegt dat wij minder hoeven te betalen voor EU maar werd niet vertelt wat uk minder hoeft te betalen en das toch heel wat meer

BUTTON_TOPIC_LOCKED