Schokkende Ontdekking Desert Combat

Op verzoek van de moderators een archief public topics.

ModeratorCOLON Moderators

Gebruikers-avatar
M@ck
Maagd
Maagd
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON Zo Feb 27, 2005 6:09 pm

Schokkende Ontdekking Desert Combat

Bericht door M@ck »

Desert Combat Community
Opgelet!!

Al maanden had ik het gevoel dat er in Desert Combat rare dingen gebeurde, sommige tegenstanders wisten gewoon wanneer ik een hoek om zou komen, of waar ik in een bosje lag. Maar direct schreeuwen dat zo’n persoon een cheater is…nee niet mijn style. Maar ik begon er wel steeds meer aan te twijfelen, is punkbuster wel zo’n goed systeem? Me clanleader zei ook altijd dat we ons niet zo moesten ergeren, die gasten zijn misschien wel heel goed..en indien ze zouden cheaten zou PB dat toch blokken.

Geruchten en vermoedens genoeg dus, maar hoe maak je hard dat PunkBuster niet goed werkt voor DC Final? Juist jah met toestemming van mijn Clanleader ben ik op research gegaan…en tot een schokkende ontdekking gekomen. Het Internet wemelt van de Cheats, maar werken ze ook? Ik heb het getest met mijn oude cd key. Telkens als ik weer 1 probeerde werd ik gekicked, of gebanned voor 2 min (Niet echt een harde straf, ik had verwacht wel een paar keys te verliezen bij dit onderzoek). De enige cheats die werkelijk werkten waren die je activeerde nadat PB bij het begin van de map de boel had gecheckt. PB trekt namelijk je geheugen gebruik na, en kijkt dus bij iedere map wissel of hier niet iets vreemds in meedraait. [Stom dat dit ook niet tijdens de rondes, zonder structuur wordt gecheckt].

Het aller ergste komt echter nog, de bovenstaande cheats worden namelijk wel ondekt, indien het niet wordt gedeactiveerd tijdens mapchange. Ik vond hetgeen waarvan ik al zoveel mensen had verdacht deze cheat te gebruiken. Hij is namelijk niet aan te tonen en wordt dus ook niet gedetecteerd door PunkBuster. De cheat/hack komt op het volgende neer:
De gehele level is fogvrij; Coalition poppetjes zijn NeonBlauw, Opposition NeonRood en mijnen/granaten/c4 fel NeonGroen; Boven ieder poppetje draait daarnaast ook nog eens een pion mee (vergelijkbaar met the Sims). Je verstoppen voor deze personen wordt dus wel heel moeilijk en veilig of sneaky de hoek om komen heeft dus ook geen zin…je pion boven je hoofd heeft je al veraden.

Dit kan..maar mag beslist niet in mijn ogen. Ik heb de files naar PunkBuster doorgestuurd en antwoord gehad: Ze zullen er direct werk van maken. Maar er zullen natuurlijk altijd weer nieuwe dingen worden gemaakt. Ik zal blijven zoeken naar deze dingen en ze blijven doorspelen naar PunkBuster. Ik zou echter ook graag nog wat doen tegen de sites die de files aanbieden…maar jah dat ligt buiten mijn macht. Indien u wel een oplossing heeft hiervoor dan kan gemaild worden naar punkbuster@desertrabbits.com . Links van sites die ik vind en files die ik download zullen niet openbaar gemaakt worden, zelfs niet aan mijn eigen team. Indien je mij ingame zult treffen wees dan niet bang, ik zal geen cheats testen of gebruiken onder mijn eigen naam en key. Ik wil gewoon dat er op gehouden wordt met dat vals spelen, als je dit spelletje niet kunt winnen, ga dan niet cheaten…maar pacman spelen!!!.

Deze brief zal in elk geval op alle nederlandse clan forums worden gepost en verstuurd naar zo veel mogelijk clanleaders. Ik waarschuw jullie dus!! Desert Combat is niet vrij van lamers en cheaters.

Met vriendelijke groet,
Een ontzette mede gamer.

[DR] HellFire [NL] [The PunkBuster]
punkbuster@desertrabbits.com

GAME CHEAT VRIJ..OF GAME NIET!!!

Gebruikers-avatar
ontsteek
Clanleader
Clanleader
BerichtenCOLON 1444
GeregistreerdCOLON Di Okt 05, 2004 4:01 pm

Bericht door ontsteek »

leuk is dit , zo kan ik ook wel eens boven aankomen te staan
Afbeelding

Gebruikers-avatar
[DR]Supernova[NL]
De Pro
De Pro
BerichtenCOLON 402
GeregistreerdCOLON Ma Jan 24, 2005 11:45 am

Bericht door [DR]Supernova[NL] »

desert combat: het soldatenleven \0/
Afbeelding

Gebruikers-avatar
LaZy-Ass
Meester
Meester
BerichtenCOLON 678
GeregistreerdCOLON Vr Okt 08, 2004 12:46 pm

Bericht door LaZy-Ass »

Intressant verslag.. wat een losers :idea: ik snap die lui niet, ik heb ook wel eens gecheat maar nog nooit in een on-line game, dat vind ik lame. Keep up the good work Hellfire :go:
Afbeelding

Gebruikers-avatar
UndiFineD
Beginner
Beginner
BerichtenCOLON 110
GeregistreerdCOLON Za Okt 09, 2004 10:50 am

Bericht door UndiFineD »


BUTTON_TOPIC_LOCKED