Pagina 1 van 1

GeplaatstCOLON Wo Apr 20, 2005 9:36 am
door =LorD-B=
het probleem zit hem denk ik in het feit dat de spelers op jouw server de maps en campains die jij draait niet op hun systeem hebben staan en dus van jouw server gaan downloaden. waarschijnlijk werkt dit niet omdat jouw upload waarschijnijk niet snel genoeg is.
oplossing: (weet niet of ET dit ondersteund maar goed)

jouw gameserver clusteren met een "snelle" download server en alle map downloads redirecten naar die snelle server.

dit is opzich niet heeel erg simpel om te doen maar mits ET het ondersteund wel mogenlijk.

de simpele oplossing: gewoon de standaard maps draaien die iedereen gebruikt :P

[offtopic]
valt me niks tegen van iemand die niet eens ET speelt al zeg ik het zelf :P
[/oftopic]

GeplaatstCOLON Wo Apr 20, 2005 10:16 am
door Beetlejuice
Kijk ook eens hier


//Zo ook niet gek van iemand die zelf geen ET speelt.

GeplaatstCOLON Wo Apr 20, 2005 11:03 am
door ontsteek
downloaden via ET op onze server is ook erg traag :(

GeplaatstCOLON Wo Apr 20, 2005 11:11 am
door madbone
WTF! 3 die-hard DC'ers die antwoord geven op de vraag, die ik, als ET-goeroe en serversmurf eigenlijk zou moeten behandelen :|.

Maar de oplossing zit al in de posts van Beetle en Lord=B (respect gentlemen... respect)

set sv_wwwDownload "1" <<< = ja = goed
set sv_wwwBaseURL "http://www.yoursite.com/files" <<< snelle webhost met mapje genaamd "etmain" waar je de mappen van de gameserver heen gooit.
set sv_wwwCheckPath "" <<< geen idee, vast niet belangrijk
set sv_wwwDLDisconnected "0" <<< vast ook niet belangrijk
set sv_wwwFallbackURL "" <<< back-up locatie voor de downloads, maar opend een IE-scherm, niet wenselijk dus. Heb hier zo ff onze eigen config niet, maar die zou goed moeten werken, maar zoals ontsteek zegt doet ie dat idd niet. Maar dat is een tekortkoming van ET.
(zeg ik dan snel)

Suc6 ermee

GeplaatstCOLON Wo Apr 20, 2005 12:28 pm
door Remi
of gewoon et erafgooien en een vatsoenlijk spel hosten ^^

GeplaatstCOLON Wo Apr 20, 2005 12:30 pm
door Beetlejuice
Ga jij maar mooi een vatsigoenlijk spel spelen.

En Madbone

set sv_wwwCheckPath ""
I beleive when left blank this will make the server look in the default folder for the .pk3 files to send to clients when downloading with the www method. The default folder is "etmain". When there is e.g. "serverfiles" here, the server will look for them in "serverfiles" subfolder, instead of "etmain". I suggest leaving this blank.



set sv_wwwDlDisconnected "0"
When set to 1 player's will download the necessary files before being fully connected to the server - the benefits is that they do not take up a player slot on the server while downloading (which also means it's easier to maintain team number balance), and it appears downloading player's dont have problems when the map changes on the server. The downside for the player is they might spend ages downloading files, only to complete them and end up facing "server full" and having to queue! This might be even more annoying if the player had to queue even before starting the downloads. Because of this I suggest enabling disconnected downloads when there are large files, and disabling it when it's just a few smallish files that won't take long to download.

GeplaatstCOLON Wo Apr 20, 2005 1:19 pm
door madbone
Eh... ja...

Zal wel goed wezen bij ons.

GeplaatstCOLON Wo Apr 20, 2005 1:24 pm
door =LorD-B=
haha madbone equals owned :P

ach ja je snapt het of je snapt het niet. :D