ET kleuren troep

Op verzoek van de moderators een archief public topics.

ModeratorCOLON Moderators

DjIdee
Meester
Meester
BerichtenCOLON 644
GeregistreerdCOLON Ma Okt 11, 2004 1:36 pm

ET kleuren troep

Bericht door DjIdee »

Maaai,

ik draai nog steeds Nathan zn oude config, maar als ET er uit klapt (sommige servers lijken een cfg niet leuk te vinden) en hij terug gaat naar windoos zijn de kleuren veel lichter in windoos. ET opstarten is ET donker, niet goed te zetten weer (Zoals het hoort) en in windows kleuren ff aantikken (gewoon standaard) is windows weer goed ,maar ET opstarten is dan weer standaard kleuren (en bij afsluiten windoos weer brak)....

Hoe krijg ik voor elkaar dat die config gewoon die lichtere kleuren blijft geven, windows op houd te ouwehoeren en bij een vastnaaier (ET.exe encouterd bla bla) dat ik zonder te rebooten de shit toch weer goed krijg?
Afbeelding

madbone
1337
1337
BerichtenCOLON 1558
GeregistreerdCOLON Ma Okt 11, 2004 4:49 pm

Bericht door madbone »

Als ik dat probleem tegenkom ga ik altijd schuiven met de gamma in windoos en ET. Daarna kan ie er uitklappen wat ie wil, maar kleuren blijven goed.

Dat ie er in de eerste plaats uitklapt op bepaalde servers ligt waarschijnlijk aan een server-client verschil, maar dat komt zo vaak voor dat het er bijhoort naar mijn idee, niet druk over maken dus :P.
Afbeelding
One clan to rule them all.

Gebruikers-avatar
NooiT
Beoefenaar
Beoefenaar
BerichtenCOLON 187
GeregistreerdCOLON Vr Okt 08, 2004 9:30 pm

Bericht door NooiT »

aaaaaah ok ik had dat prob maar je buro blad leeg wil ok helpen trouwens :)
You want more? You'll get it!...
Grit down and bite the bullet!!!

Gebruikers-avatar
Warrel
Meester
Meester
BerichtenCOLON 776
GeregistreerdCOLON Di Okt 12, 2004 9:58 pm

Bericht door Warrel »

helpt wel maar ook niet helemaal
ik heb allen etmin en prullenbak op m'n desktop maar als ie dr uit klapt heb ik ook wel eens lichtere win.
To be forgotten is worse than death
Afbeelding

BUTTON_TOPIC_LOCKED