Een keertje Pruim
ModeratorCOLON Moderators
Een keertje Pruim
Dit weekend waren SeipherEX en ik in Pruim.
[Sx]DjIdee en RedRose waren daar ook, maar was wou nou weer [BB]? (Ja, Gido was er, maar helaas niet gezien).
Dus hierbij de suggestie voor een clanuitje @ Pruim.
Wanneer kan / wil iedereen?
[Sx]DjIdee en RedRose waren daar ook, maar was wou nou weer [BB]? (Ja, Gido was er, maar helaas niet gezien).
Dus hierbij de suggestie voor een clanuitje @ Pruim.
Wanneer kan / wil iedereen?
One clan to rule them all.
de kassa / pin automaat is wel verbonden met een isdn lijn
en voor de rest allemaal minder jarige huppelkutjes , die drinken op jouwn kosten om dat ze geen geld hebben
en aan de andere kant hebje jongetjes die met 20 euro opstap gaan
dus lekker dronken worden en zonder ruzie weg gaan is bijna niet mogelijk
en voor de rest allemaal minder jarige huppelkutjes , die drinken op jouwn kosten om dat ze geen geld hebben
en aan de andere kant hebje jongetjes die met 20 euro opstap gaan
dus lekker dronken worden en zonder ruzie weg gaan is bijna niet mogelijk
- Peterselie
- 1337
- BerichtenCOLON 1872
- GeregistreerdCOLON Do Okt 07, 2004 8:23 pm
Ja Cker leuk om een X met de clan opstap te gaan maar ga dan naar een kroegetje in een leuk stadje O.I.D.
En voor de mensen die erin geinteresseerd zijn. Ik heb gehoord dat de rockbar van Pruim te Zevenhuizen dicht gaat. Ik vind dit persoonlijk wel balen...
(Heb dit bericht gehoort van Josh dus of het nu helemaal zeker is kan ik je niet met zekerheid zeggen, hij heeft wel eens de neiging veel te lullen).
En voor de mensen die erin geinteresseerd zijn. Ik heb gehoord dat de rockbar van Pruim te Zevenhuizen dicht gaat. Ik vind dit persoonlijk wel balen...
(Heb dit bericht gehoort van Josh dus of het nu helemaal zeker is kan ik je niet met zekerheid zeggen, hij heeft wel eens de neiging veel te lullen).
hardcore-zaal?? denk het niet hardcore is harder dan de gemiddelde rock muziek en lang niet zo populairSeipherEX schreefCOLONik hoop dat ze van de zaal die dan vrij komt door het sluiten van de rockbar een uitbreiding maken en een grote Hardcore-zaal machen
en bij pruim gaat het toch om de verkopen dus lekker commercieel ingesteld
- Fadelesshork
- Beginner
- BerichtenCOLON 121
- GeregistreerdCOLON Za Okt 09, 2004 2:18 pm
Ik heb juist speciek voor Pruim gekozen omdat iedereen dan zijn ding kan doen en het redelijk dichtbij is voor de meesten
Pruim is groter dan alleen de Rockbar, alhoewel ik mijn daar voor enige tijd best wel kan vermaken.
En als niemand zin heeft gaat het gewoon niet door.
Ik blijf er sowieso wel komen hoor :D
Pruim is groter dan alleen de Rockbar, alhoewel ik mijn daar voor enige tijd best wel kan vermaken.
En als niemand zin heeft gaat het gewoon niet door.
Ik blijf er sowieso wel komen hoor :D
One clan to rule them all.