Pf Noobies!

Op verzoek van de moderators een archief public topics.

ModeratorCOLON Moderators

DjIdee
Meester
Meester
BerichtenCOLON 644
GeregistreerdCOLON Ma Okt 11, 2004 1:36 pm

Bericht door DjIdee »

moeten er ook slotjes op FOps en Medics komen, elke keer n00b art. fire, en medics die constant zichzelf lopen te healen......

Panzan00bs kun je over het algemeen voor wegspringen, of hij is dood voordat ie schiet, rifle nade schiet je zo mis, enige skill is dus wel vereist, Flametrower is risico voor jezelf, en waardeloos op korte afstand, en als je met een MG ligt, en 1 komt close, ben je ook kansloos.....

Het is een kunst om al iemand ergens met een mg ligt, of constant loopt te panzeren, hem toch uit te schakelen, ga dan niet roepen over n00bs, want zo kan ik zelf healende medics en art. FOpsen ook wel noemen..

DJ OUT <- Biggest n00b off them all :twist
Afbeelding

GiDo
Meester
Meester
BerichtenCOLON 736
GeregistreerdCOLON Di Okt 05, 2004 8:50 pm

Bericht door GiDo »

[Sx]DjIdee schreefCOLON moeten er ook slotjes op FOps en Medics komen, elke keer n00b art. fire, en medics die constant zichzelf lopen te healen.....
art fire gebruik ik ook altijd en echt n00b kun je daar niet in zijn je moet gewoon geluk hebben dat er mensen op dat moment daar zijn of je moet ze op strategische plaatsen gooien en das niet zo moeilijk, een medic die zichself healt mag ook als hij anderen ook maar healt en de meesten doen dat ook wel (kijk naar mij als ik medic ben).

[Sx]DjIdee schreefCOLONPanzan00bs kun je over het algemeen voor wegspringen, of hij is dood voordat ie schiet, rifle nade schiet je zo mis, enige skill is dus wel vereist, Flametrower is risico voor jezelf, en waardeloos op korte afstand, en als je met een MG ligt, en 1 komt close, ben je ook kansloos.....
ik heb wel moeite met panzern00bs soms ben ik op tijd met de kill maar meestal niet, de rifle nade als je daar goed mee killed dan ben je geen n00b want zoals je zegt het is echt moeilijk om daar een paar mooie kills mee te maken, de flametrower is een risico voor jezelf en wat je zegt dat hij op korte afstand waardeloos is probeer hem dan maar eens op verre afstand dan is hij helemaal kut want hij schiet niet ver, en de mobile mg is gewoon kut is heel gemakkelijk om daar leuk mee te campen en veel kills te halen maar daar is dat wapen ook voor bedoelt
en als je van achteren benadert wordt ben je kansloos met een mg.

[Sx]DjIdee schreefCOLONHet is een kunst om al iemand ergens met een mg ligt, of constant loopt te panzeren, hem toch uit te schakelen, ga dan niet roepen over n00bs, want zo kan ik zelf healende medics en art. FOpsen ook wel noemen..
weet je als je nieuw bent in het spel ben je een n00b maar als je het al bijna 2 jaar speelt net als ik dan mag je jezelf meer noemen als een n00b en je kan van anderen niet zeggen of ze n00b zijn of niet maar als je steeds dezelfde mensen ziet panzeren, mg'en of artilliery strike ziet gooien dan mag je hem een n00b noemen om hem erop te wijzen dat het gewoon lame is om elke keer met een panzer rond te lopen of iets anders.



deze wapens zijn in het spel gezet met de bedoeling om veel kill's te maken en daar worden zo ook voor gebruikt dus je kunt de wapens niet helemaal verbieden op de server wel kun je ze limiteren zodat niet iedereen met een panzer rondloopt :hammer:


ik zou zeggen veel plezier met ET'en en HF :pint:

Gebruikers-avatar
Shadow
Spammer
Spammer
BerichtenCOLON 957
GeregistreerdCOLON Vr Okt 08, 2004 1:20 pm

Bericht door Shadow »

Gido vindt Zinloos een n00h00b! .. dat ga ik zeggen.

DjIdee
Meester
Meester
BerichtenCOLON 644
GeregistreerdCOLON Ma Okt 11, 2004 1:36 pm

Bericht door DjIdee »

bedoelde met die flametrower natuurlijk dat ie op lange afstand niet nuttig is :hammer:

lil bit confused...

maar ach, ook voor die heavy weapons zijn skills nodig, net als dat je met een thomson/mp40 ook beetje geluk moet hebben dat je de headshots maakt..
Afbeelding

Gebruikers-avatar
NooiT
Beoefenaar
Beoefenaar
BerichtenCOLON 187
GeregistreerdCOLON Vr Okt 08, 2004 9:30 pm

Bericht door NooiT »

FlameTrouwer kan heel handig zijn bij sommige mappen duzz ik vind dat dit geen n00b wapen is egt wapens waar je snel en gemakkelijk kill's mee maakt zijn lame.... ( n00b wapens )
You want more? You'll get it!...
Grit down and bite the bullet!!!

Gebruikers-avatar
BlackBird
Beginner
Beginner
BerichtenCOLON 106
GeregistreerdCOLON Zo Okt 24, 2004 11:52 am

Bericht door BlackBird »

Is geen N00B wapen, want ik vind het echt een van de moeilijkste wapens om mee te spelen.. Bij de panzer hoef je alleem maar te richten en de trekken over te halen.. nou ja richten..

De flametrower heeft eigenlijk teveel beperkingen. Je loopt gewoon te langzaam met dat ding en als je sneller loopt dan fik je jezelf op.

Gebruikers-avatar
NooiT
Beoefenaar
Beoefenaar
BerichtenCOLON 187
GeregistreerdCOLON Vr Okt 08, 2004 9:30 pm

Bericht door NooiT »

jep maar met de Flame Trower maak je niuet snel kills maar je schrikt ze wel af ;) duzz een goeie verdediging :p
You want more? You'll get it!...
Grit down and bite the bullet!!!

madbone
1337
1337
BerichtenCOLON 1558
GeregistreerdCOLON Ma Okt 11, 2004 4:49 pm

Bericht door madbone »

Nou... ik vind FT uber goed wapen op een paar strategische punten. Moet zo ff een filmpje zoeken, maar daar lukt het een FT om bij Supply Depot om de tegenstander lekker te hinderen om bij de crane te komen.

En die taktiek gebruikte Li trouwens ook afgelopen maandag... au...
Afbeelding
One clan to rule them all.

Gebruikers-avatar
Remi
Uber spammer
Uber spammer
BerichtenCOLON 3035
GeregistreerdCOLON Do Okt 07, 2004 12:55 pm

Bericht door Remi »

ik kan me nog wat van ilz herineren met een flametrower..... :hammer:

Gebruikers-avatar
Warrel
Meester
Meester
BerichtenCOLON 776
GeregistreerdCOLON Di Okt 12, 2004 9:58 pm

Bericht door Warrel »

FT is leuk lang leven smalle gangetjes :D

en panzer gebruik ik bijna nooit omdat je voor de rest erg kwetsbaar ben.
nee doe mij maar iets dat veel schiet redelijk zuiver en goed draagbaar, een m16 oid :P
To be forgotten is worse than death
Afbeelding

BUTTON_TOPIC_LOCKED