Pf Noobies!
ModeratorCOLON Moderators
Pf Noobies!
Ik zat net in de server en de allies(was er 1 van) ownde als een gek...
Tot op den duur het hele axis team(waarschijnlijk maar 3/4 van de 12 maar overdrijven is ook een kunst) Met panzers gingen schieten..Misschien dat jullie dit kunnen terugbrengen naar 1 panzer de team..
zo dat moest ik ff kwijt!
Tot op den duur het hele axis team(waarschijnlijk maar 3/4 van de 12 maar overdrijven is ook een kunst) Met panzers gingen schieten..Misschien dat jullie dit kunnen terugbrengen naar 1 panzer de team..
zo dat moest ik ff kwijt!
Klopt... het verbaasd me soms dat als een medic zo'n panzer noob revived, dan kun normaal gesproken als ie langzaam omhoog klimt hem volpompen met lood, vooral door het hoofd. Maar sommigen staan nog niet of je hebt al een panzer voor je raap. Ik heb het uitgeprobeerd of het mij ook lukt. Maar ik krijg het niet voorelkaar. Bij mij moet ik eerst staan, dan komt het geluidje en dan pas schieten.
Als je dan toch de aantal panzers per team aanpast, misschien moet je dan ook de aantal N00Bsticks per team aanpassen.
En inderdaad Danny, had laatst ook een onderonsje met 3 panzernoobs van de tegenparty... Met een beetje mazzel schiet je er twee af, voordat ze schieten, maar dan ben je toch wel een rood wolkje door de derde noob. Maar het heeft ook wel z'n sharme, maar 20 min lang afgeknald worden ging mij zelfs vervelen. :-(
Als je dan toch de aantal panzers per team aanpast, misschien moet je dan ook de aantal N00Bsticks per team aanpassen.
En inderdaad Danny, had laatst ook een onderonsje met 3 panzernoobs van de tegenparty... Met een beetje mazzel schiet je er twee af, voordat ze schieten, maar dan ben je toch wel een rood wolkje door de derde noob. Maar het heeft ook wel z'n sharme, maar 20 min lang afgeknald worden ging mij zelfs vervelen. :-(
ik stem ok in 1 panzer per team
soms heb je ok wel dat der 4 met een mobile zijn in een team
dit is ok zwaar irritant helaas....
misschien moeten der wat meer slotjes op onze (noob achtige wapens)
die der in ET zijn... maar ok een limiet van 2 is genoeg
soms heb je ok wel dat der 4 met een mobile zijn in een team
dit is ok zwaar irritant helaas....
misschien moeten der wat meer slotjes op onze (noob achtige wapens)
die der in ET zijn... maar ok een limiet van 2 is genoeg
You want more? You'll get it!...
Grit down and bite the bullet!!!
Grit down and bite the bullet!!!