Lan6@Punt1 - BerzerkerOP

Op verzoek van de moderators een archief public topics.

ModeratorCOLON Moderators

Gebruikers-avatar
Berzerkergang
Beoefenaar
Beoefenaar
BerichtenCOLON 198
GeregistreerdCOLON Do Jun 25, 2009 9:39 am

Lan6@Punt1 - BerzerkerOP

Bericht door Berzerkergang »

Het is zover, we gaan lannen!
Echter, we gaan het aantrekkelijker maken om tijdens de lan wat buitenschoolse activiteiten te doen. Namelijk: De BerzerkerOP!

Wat is de bedoeling:
1. Iedereen die meedoet krijgt een codenaam mee. Deze is for your eyes only.
2. Zorg dat je zo onzichtbaar mogelijk te werk gaat.
3. Je mag je tegenstanders fictief afmaken.
4. Thema: Assasins! Kort vertaald: Smoor je tegenstander af!
5. Wapens: gezien het fictief is, mag het niet met echte wapens (gezien dat een rotzooi geeft waar je U tegen zegt!) maar alleen met kleine surprises.
6. Iedereen die meedoet is een target!
7. We hebben secret agents in de zaal die je uitspotten als je opvallend killt. Kort vertaald, het is de bedoeling dat je het echt onzichtbaar doet. Hetzij een papiertje onder het toetsenbord. Hetzij een bombriefje. Een papiertje op iemands rug plakken (sticky note met BOOM you're dead!) en bedenk iets creatiefs. Zelfs een cadeautje of een papiertje tussen een bammetje is je eigen keuze :).
8. Hou het leuk voor iedereen.
9. Word je gespot ben je een free target.
10. Als je word gedood, hou je mond als je weet wie het is, hou het leuk en sportief. Dead men tell no tales!
11. Dit forum word onderdeel van het kill gedeelte. Word je gekilled, meld je jezelf keurig in het forum bij de berzerkerhoek.
12. Winnaar word diegene die de meeste kills heeft.

Het verhaal hierachter:
Je bent een huurmoordenaar en je krijgt een opdracht. In eerste instantie lijkt het allemaal wat moeilijk, maar vergeet niet dat de momenten dat iemand weerloos buiten staat, even in het toilet is of zijn gang gaat door de zaal en niet ziet dat iemand hem te grazen neemt een prima kans is.

Roleplay word zeer zeker gewaardeerd. Als je tegenstander afgemaakt word en je doet het met een zinnetje of een dingetje. Leuk en awesome. Als je afgemaakt word en je doet het lekker over the top, dubbele waardering en het houd de lan meer dan awesome.

Targets worden toegewezen door mijzelf, als je een target afgemaakt hebt en daar is een post over gemaakt, krijg je zsm een nieuw target toegewezen. Meld diegene zich niet, PM of pluk me even mee van mijn plek en kom met iets ter bewijs aan. Dan zorg ik voor de rest.

Heb je iemand gespot die de ander afgemaakt heeft, meld je bij mij en vertel me erover. Verdere agents worden nog toegewezen, maar word stil gehouden!!
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikers-avatar
vossejongk
Beginner
Beginner
BerichtenCOLON 130
GeregistreerdCOLON Di Dec 29, 2009 4:48 pm

Bericht door vossejongk »

Hoe weet je dat je bent afgemaakt dan xD ?
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikers-avatar
Barefoot
Beginner
Beginner
BerichtenCOLON 105
GeregistreerdCOLON Zo Sep 16, 2007 2:04 pm

Bericht door Barefoot »

I want in :D

Gebruikers-avatar
Berzerkergang
Beoefenaar
Beoefenaar
BerichtenCOLON 198
GeregistreerdCOLON Do Jun 25, 2009 9:39 am

Bericht door Berzerkergang »

De persoon in kwestie zal je daarop mogen wijzen. Er word niet public geroepen dat je dood bent als de ander naast je zit, als je eenmaal geraakt bent door iemand met bijvoorbeeld een bom (lees: sticky note onder een optische muis, wanneer je hem optilt dat er BOEM! opstaat ofzo?) dan kom je naar me toe. Als je iemand raakt terwijl de persoon dat niet doorheeft (camera of iets in die richting) dan kun je dat gelijk bij me droppen. Ik regel dan de rest ^^.

Morgen leg ik de rest uit! Beloofd!
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikers-avatar
vossejongk
Beginner
Beginner
BerichtenCOLON 130
GeregistreerdCOLON Di Dec 29, 2009 4:48 pm

Bericht door vossejongk »

/me is komend weekend heel erg voorzichtig met het optillen van muis/tobo
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikers-avatar
Remi
Uber spammer
Uber spammer
BerichtenCOLON 3035
GeregistreerdCOLON Do Okt 07, 2004 12:55 pm

Bericht door Remi »

/me slijpt zijn verfkwast

Gebruikers-avatar
Berzerkergang
Beoefenaar
Beoefenaar
BerichtenCOLON 198
GeregistreerdCOLON Do Jun 25, 2009 9:39 am

Bericht door Berzerkergang »

Iedereen is welkom om zich via PM op het forum aan te melden bij me om mee te doen! Graag indien mogelijk, wil ik foto's van de deelnemers. Indien mogelijk een link naar een foto online met je gezicht er duidelijk op!

Wees creabea! Het mag zelfs een mugshot zijn!
Afbeelding

Afbeelding

BUTTON_TOPIC_LOCKED