Spelregels en Uitleg

Op verzoek van de moderators een archief public topics.

ModeratorCOLON Moderators

Gebruikers-avatar
Berzerkergang
Beoefenaar
Beoefenaar
BerichtenCOLON 198
GeregistreerdCOLON Do Jun 25, 2009 9:39 am

Spelregels en Uitleg

Bericht door Berzerkergang »

Wij gaan in deze BerzerkerOP de Berzerker game of assasination. Oftewel... Je mag elkaar creatief uitmoorden... MAAR alleen fictief, dus niet tot het bloed eruit spuit (zie regels!!!). Het gaan echter iets creatiever. De bedoeling is dat je doormiddel van foto's, video, sneaky briefjes, sneaky programmatjes, pakketjes of misschien zelfs vergif je tegenstander neerhaalt.

HOEZO VERGIF EN FOTO'S?!?!?!

Hieronder de uitleg van elk type wapen en waarom en hoe je die kunt toepassen...

- Foto's
Dit moet je niet bekijken als een leuk kiekje maken van iemand. Je richt, drukt op de knop en vuurt. De foto post je op het forum (laat dit doen door je slachtoffer) en je gaat verder met je volgende slachtoffer.

- Video
Bekijk dit als hetzelfde principe, enkel mag dit met geluid en maffe dingen gedaan worden. Ben je er creatief genoeg voor? Laat jezelf lekker gaan en doe waar je zin in hebt. Onthoud echter, it's the game of Assasination... Stealth is in order ;).

- Vergif
Ja je mag iemand (virtueel) vergiftigen. Als je het voor elkaar krijgt om de ander een geplastificeert papiertje in het eten te stoppen zonder dat hij deze eruit vist en een deel opeet (van het eten, niet van het papiertje) is dat voldoende.

- Bommen
Je kunt natuurlijk ook op een tactische plek een briefje neerleggen en iemand opblazen met een BOEM! op een papier of wat je ook voor creatieve dingen wil tekenen of schrijven. Nogmaals wees creatief!

- Pakketje
Voor de echte lolbroeken kun je ook pakketjes sturen, houd er rekening mee dat het stealth moet gebeuren wil je zelf niet herkend worden!

- Het stickertje
Vooral deze is leuk, voor bijvoorbeeld de onderkant van een glas of als je het heel erg stevig bevestigd in het koffiebekertje. Wees creatief! Dit blijf ik zeggen.

- Eigen wapens!
Je kunt creatief zijn natuurlijk. Iemand inpakken met WC papier in het midden van de nacht als hij op zijn stoel in slaap is gevallen is een leuk geval. Mocht je ductape bij je hebben of wat dan ook, leef je vooral uit! Zolang je de regels maar in acht houd ;) Bedenk zelf iets leuks en verras mij en vooral je slachtoffers!

Wees onzichtbaar!!!

Gezien er elke dag weer een nieuwe compo komt voor de berzerkerop wordt er daadwerkelijk verwacht dat je bepaalde achievements ziet te behalen. Deze worden een dag van te voren bekend gemaakt. Ook zie ik er persoonlijk wel heil in om ook creatief hiervan gebruik te maken. Ook al zou je af en toe eens verdwijnen en in een ninjapak tevoorschijn ploppen om je slachtoffer af te slachten, vooral doen! Dit verhoogt de atmosfeer en het spelplezier vele malen! Echter moet je onthouden dat wanneer een killer bekend wordt gemaakt door een eigen fout (dus dat iedereen weet wie hij is) betekend dat die persoon voor diegenen die hem of haar kennen ook vermoord kunnen worden! Je eigen stealthkunde bepaald ook je punten telling. Mocht niemand doorhebben dat je mee hebt gedaan hierin en toch geslaagd zijn in het vermoorden van al jouw targets zonder zelf eraan te gaan, betekend een sure win voor jou!

Melden van een Kill!

Je krijgt als killer een target toegewezen met een foto. Deze target is een medespeler en kan dus ook zonder waarschuwing gedood worden, maar wel op een eerlijke manier. De ander moet door hebben dat hij dood is.

Het is belangrijk dat zowel moordenaar als slachtoffer mij een seintje geven dat ze dood zijn. Dus niet onsportief zijn en ontkennen, maar ook geen kills aanmelden zonder dat je wat gedaan hebt! Dit mag via PM op het forum.

Een belangrijk punt: Dead men tell no tales! oftewel. Ben je gekilled, mag je de identiteit van de persoon in kwestie niet melden. Je krijgt een badge om aan te geven dat je eraan bent gegaan.

Hebben jullie vragen hierover, of twijfel je over een constructie (klein of groot) stel ze hieronder en ik doe mijn best ze te beantwoorden.
Afbeelding

Afbeelding

BUTTON_TOPIC_LOCKED