Laatste posts

Ben je nieuw hier stel je dan even voor!!
Heb je vragen of opmerkingen hier kan het.

ModeratorCOLON Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Shadow
Spammer
Spammer
BerichtenCOLON 957
GeregistreerdCOLON Vr Okt 08, 2004 1:20 pm

Laatste posts

Bericht door Shadow »

Eerst was het altijd zo dat er op het thuis gedeelte de laatste 5 posts op de desbetreffende forums kwamen te staan. Dat is er nu niet meer :cry: . Ik vond het zelf altijd wel handig.. zou dat weer terug kunnen ?

Maar dan wel op de manier van ''vroeger'' en niet zoals hij er laatst stond --->>> graag. Want ik vond zelf dat die laatste manier nogal geen nut had.. vooral als je een nieuwe belangrijk onderwerp/topic aansnijdt, alleen maar omdat andere topics domweg meer posts hebben, zou dat nieuwe/belangijke topic minder onder de aandacht komen. :idea:

Gebruikers-avatar
Beetlejuice
Administrator
Administrator
BerichtenCOLON 960
GeregistreerdCOLON Di Okt 05, 2004 4:13 pm

Bericht door Beetlejuice »

er zijn meerdere redenen dat we het eraf hebben gehaald maar het voornaamste was dat hij de gelezen ongelezen posts in het forum zelf verneukte.
Oftewel wanneer je een post had gelezen dan stond hij een uur later weer leuk als ongelezen in de lijst.
Jammer maar helaas ik zie die "Last topics" gedeelte niet weer terug komen op onze site.

Gebruikers-avatar
LaZy-Ass
Meester
Meester
BerichtenCOLON 678
GeregistreerdCOLON Vr Okt 08, 2004 12:46 pm

Bericht door LaZy-Ass »

Ik ook niet, beste is, lijkt mij, om af en toe het hele forum af te gaan, zo doe ik ik het wel blijf mooi op de hoogte zo :-)
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Peterselie
1337
1337
BerichtenCOLON 1872
GeregistreerdCOLON Do Okt 07, 2004 8:23 pm

Bericht door Peterselie »

Wel leuk allemaal maar ik mis dat van, die 5 laatst ge-update topics wel. :P
Afbeelding

BUTTON_POST_REPLY