Raar dat jullie in jullie posts 100% reageren op zijn laatste 2 zinnen Shadow en DjIdee??
In ieder geval welkom op ons forum BC_ ik zag je ook even inspringen op ons IRC kanaal...
Je had alleen geen gelijk in ons kanaal zit maar 1 Bot en dat is L.
IRC is soms alleen iets minder druk, het is vooral de gewoonte om het altijd aan te laten staan zodat we elkaar makkelijk weten te vinden.
Swat 4 heeft al meerdere updates gehad als ik het juist heb, wij draaien alleen de 1.0 versie zodat we iets makkelijker de serial check weten te omzeilen. Wij houden van een server die toegankelijk is voor het publiek.
Onze kern activiteit ligt vooral op Battlefield 2 zoals je misschien wel had gezien en Swat 4 houden we voornamelijk ernaast als we iets anders willen doen. Veel zul je ons dus ook niet op de server aanwezig zien.
Om toch nog even op je laatste zin in te gaan: Onze lieve Geert Wilders is voornamelijk aandachtsgeil en laat dat mede naar voren komen door zijn haarbos. Als in een opinie naar voren zou komen dat een partij meer stemmen zou krijgen als de lijsttrekker bloot over straat zou gaan dan was hij de eerste al geweest. Nou over dat wijf Hirsi Ali wil ik het helemaal niet hebben... Gewoon krantenvullen is het.
Maar wat godslastering met deze politieke mensen te maken hebben mag je nog wel eens uitleggen, die snap ik nog niet helemaal.
Nou je hebt het verder nog over Torrents, ik hou zelf meer de voorkeur op nieuwsgroepen. Maar ik weet zeker dat Torrents aan een bepaalde maatschappelijke behoefte voldoen.