ff netjes doen...

Ben je nieuw hier stel je dan even voor!!
Heb je vragen of opmerkingen hier kan het.

ModeratorCOLON Moderators

Gebruikers-avatar
psicrime
De Pro
De Pro
BerichtenCOLON 402
GeregistreerdCOLON Di Nov 01, 2005 2:15 pm

Bericht door psicrime »

sterker nog...wanneer gaan we es warren... leuke friendlie is altijd leuk, aangezien we daar zo verzot op zijn ;-)
[size=xx-small][color=99FF33][font=Helvetica]'Zij die gaan sterven :hammer:, groeten mij.....'[/font][/color][/size]
Afbeelding

Vinsonite
De Pro
De Pro
BerichtenCOLON 361
GeregistreerdCOLON Di Feb 21, 2006 10:36 pm

Bericht door Vinsonite »

Ja ik speel bf2.. ben net weer begonnen ( omdat ik wireless internet had en dat speelt kut!!.. ) ik had destijds de zelfde score als lazy toen speelde we nog een keertje samen.. mja ik moet nu even wat uren inhalen ;).. elke dag weer even.. :)

Gebruikers-avatar
psicrime
De Pro
De Pro
BerichtenCOLON 402
GeregistreerdCOLON Di Nov 01, 2005 2:15 pm

Bericht door psicrime »

Die uren kunnen we ook tijdens een friendlie bijwerker. Kortom je hebt me nogsteeds niet overtuigt, wrom we geen friendly kunnen spelen.

Je zat toch bij een clan? 8)
[size=xx-small][color=99FF33][font=Helvetica]'Zij die gaan sterven :hammer:, groeten mij.....'[/font][/color][/size]
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Rappid
1337
1337
BerichtenCOLON 1366
GeregistreerdCOLON Di Okt 12, 2004 8:02 pm

Bericht door Rappid »

BF2 zuigt :P we spelen nu Track Mania :hammer:
Afbeelding

Vinsonite
De Pro
De Pro
BerichtenCOLON 361
GeregistreerdCOLON Di Feb 21, 2006 10:36 pm

Bericht door Vinsonite »

8) .. Jup maar jammer genoeg beginend clan, ik zou me eerst bij DR aanmelden ( ik ken daar een paar mensen ) maar een maat van mij begon een clan, dan help ik hem.. We hebben de 18de een friendly war met NBN.. kweenie of je die kent.. mja we hebben nu nog maar 5 members.. dus het is nog geen volledige clan ;).. maar als je een friendly war wilt, dan word het wel waarschijnlijk 5 tegen 5, of ik vraag wat bekenden erbij... zeg het maar ;)

Gebruikers-avatar
psicrime
De Pro
De Pro
BerichtenCOLON 402
GeregistreerdCOLON Di Nov 01, 2005 2:15 pm

Bericht door psicrime »

Nou wat mij betreft neem mee wie je kent, en de rest vullen we aan met bendebeukers....

Als mij trackmania maar bespaart blijft en gewoon es lekker kan raggen ;-)
[size=xx-small][color=99FF33][font=Helvetica]'Zij die gaan sterven :hammer:, groeten mij.....'[/font][/color][/size]
Afbeelding

Vinsonite
De Pro
De Pro
BerichtenCOLON 361
GeregistreerdCOLON Di Feb 21, 2006 10:36 pm

Bericht door Vinsonite »

Ok dan.. wanneer ;).. Anders challenge je ons op onze website kan ook.. zeg het maar ;)...

Gebruikers-avatar
psicrime
De Pro
De Pro
BerichtenCOLON 402
GeregistreerdCOLON Di Nov 01, 2005 2:15 pm

Bericht door psicrime »

Goh website? hmm....spannend. Helaas door omstandigheiden ben ik ff met vakantie, maar we kunnen gwoon wel es wat afpreken online ofsow! chek ons eens op TS zouk zeggen.
[size=xx-small][color=99FF33][font=Helvetica]'Zij die gaan sterven :hammer:, groeten mij.....'[/font][/color][/size]
Afbeelding

Vinsonite
De Pro
De Pro
BerichtenCOLON 361
GeregistreerdCOLON Di Feb 21, 2006 10:36 pm

Bericht door Vinsonite »

Yo is goed ;).. kom binnekort wel is even langs ;)... kunnen we ff matchje spelen..

BUTTON_POST_REPLY